1 dag overtijd en nergens last van ........ zou het??????!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Voor de dames die mij niet kennen. Ik ben Nony, 26 jaar en zit in de 3e ronde van ons 1ste kindje. Ik lees al vanaf juni alle reacties op deze site. Helemaal geweldig!!
Ik reageer eigenlijk niet zo want alle vraagjes die ik heb zijn al beantwoord.

Mijn NOD was 5 oktober, ben nu dus 1 dag overtijd.
Ik heb ook nergens last van. Geen misselijkheid, pijnlijke borsten enz.
Misschien wel een beetje moe, maar heb veel gewerkt afgelopen dagen.

Wel heb ik al 2 weken een rommelend gevoel in mijn buik. Maar dat is niet pijnlijk.
Toch lijkt het wel licht op menstruatiepijn.
Ook heb ik sinds een week witte afscheiding.

Mijn manzei vorige week ook dat hij er een goed gevoel bij had toen was de NOD nog niet eens geweest. Dat vond ik wel heel bijzonder dat hij dat zei want hij zegt elke maand dat ik er niet zo mee bezig moet zijn.
3x scheepsrecht noemde hij het.

Ik ga denk ik aanstaande zondag testen. Ik heb er nog een in de kast liggen dus het kriebelt wel.
Maar mijn mannetje zit t/m zaterdag in het buitenland en ik wil het doen als we samen zijn en met ochtendurine.

Vind het allemaal superspannend!!
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nony

Hoi Nony,
Spannend zeg...
Ik hoop voor je dat het inderdaad 3 x scheepsrecht is.
Ik zit ook in ronde 3 voor het eerste kindje, ben 26 en heb morgen mijn nod, we lopen aardig gelijk op zeg maar.
Succes met wachten en laat wat van je horen als je wat meer weet.
groetjes Rene

Nou Nony, dat klinkt allemaal wel heel erg hoopvol he!
Ik hoop dat jullie zondag helemaal top wordt!

Succes!

TeHa

Hoi Nony,

Wat spannend zeg!!

Ik kan alleen maar toevoegen dat toen ik overtijd was van mijn zoontje, ik ook nergens last van had, alleen maar van veel witte afscheiding. Dat viel me echt op. Dus dat ziet er hoopgevend uit!!

Ik hoop heel erg voor je dat het raak is!

Knap dat je het volhoudt om nog niet te testen. Maar hoe langer je wachten des te beter voor een positieve test!! (en leuker om samen te delen natuurlijk!)

Laat het ons weten hè?

Groetjes,
Rosanne

Spannend!!! Dat je nog kan wachten...knap hoor. Succes en ik zal voor je duimen! Cindy

Hoi Nony,
Ik hoop het echt voor jullie dat het raak is!
Laat je ons weten hoe het vordert? Goed van jullie dat jullie wachten met testen, is alleen maar beter.

Suus

Terug
Bovenaan