1 dag overtijd en.....

Lieve meiden,

1 dag overtijd en.....net een test gedaan met de zenuwen die door mijn keel gierden....maar weer hartstikke NEGATIEF!!

Ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus en zeker nooit langer dan 28 dagen dus....Wat is dit nou weer??? Om compleet gek van te worden. Ik was opeens gister ook zo moe en redelijk humeurig...maar ja....soms zit ik het volgens mij te verzinnen.....Maar weer afwachten dan!! Eigenlijk word ik dan liever op tijd ongesteld dan dat ik nu weer een aantal dagen in spanning zit en alsnog ongesteld word. Grrrrr.......

Liefs Lynn

Het kan heel goed aan de zenuwen liggen. 3 rondes geleden was ik bijna 2 weken overtijd, gewoon puur van de spanning.

Maarrr...het kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam nog te weinig Hcg heeft aangemaakt. Probeer het over een paar dagen nog eens met een test speciaal voor vroege zwangerschappen. Predictor heeft er één geloof ik.

Heel veel succes en ik zal voor je duimen!

Liefs Tamara

Hai Tamara,

Ik had alleen zenuwen voor de test, verder geen spanningen hoor, of bedoel je dat?
Het kan zo zijn dat mijn lichaam nog te weinig Hcg aan maakt maar mijn NOD was dus gister, hoezo zou ik dan een test moeten gebruiken voor vroegere zwangerschappen? Dat is toch voor als je 4 dagen voor je NOD wilt testen?

Dank voor je reactie! Liefs Lynn

Ik bedoel meer de spanningen vooraf inderdaad, dus daar zal het bij jou misschien niet aan liggen.

Die vroege testen zijn volgens mij ook bedoeld om wat kleinere hoeveelheden HCG te detecteren. Niet iedere vrouw maakt gelijk bij het begin van de zwangerschap veel HCG hormoon aan.

Toen ik 5 dagen over tijd was had ik ook een negatieve test, maar 5 dagen later nog geen rode duivels.. toch nog maar een testje gekocht en ja hoor midden op de dag en 3 sec later een dikke volle streep. nog ff afwachten meid je weet het maar nooit.

succes en liefs

Terug
Bovenaan