1 dag overtijd maar nog steeds negatieve test

A

Anoniem

Guest
hallo,
het wachten duurt nu best lang. Maarja ik ben nog steeds niet ong.
ik heb overigens wel alle zwangerschapskwalen (herkenbaar vd vorige zwangerschappen) en ik weet niet goed of mijn lichaam mij voor de gek houdt of dat ik echt zwanger ben.
is dit herkenbaar bij meer meiden.
Nou toi toi allemaal

groetjes lott

oh lisalott, ik herken precies wat je bedoelt!     wij gaan alleen voor ons eerste kindje, dus ik weet helemaal niet wat ik moet voelen.   Ben nu twee dagen overtijd, had gisteravond getest, maar negatief.     Ik heb wel af en toe last van gevoelige borsten (wat ik normaal eigenlijk nooit heb), voelt ook wat onrustig aan onder in m'n buik, maar iets anders dan voor een ongesteldheid. Ben ook soms zomaar vanuit het niets midden op de dag, of bijvoorbeeld zonet nog, heel misselijk en ben misschien ook wat moeier dan normaal na een werkdag.
Herken je hier wat in,
Wel spannend hoor. We waren 1 november een jaar bezig, en lopen al bij de gynaecoloog i.v.m. onregelmatige eisprong, wat niet hoeft te zeggen dat het niet kan natuurlijk.   Als m'n ongesteldheid uit blijft, dan gaan we zondag nog een keer testen, kon gisteren natuurlijk best zo zijn dat er nog niet genoeg hcg was,
jij succes met wachten en ik hou je in de gaten...
groet, MOON

Terug
Bovenaan