1 dag overtijd, maar

A

Anoniem

Guest
gisteren een negatieve test gehad voel van alles, maar kan net zo goed de naderende ongi zijn.
Nou heb ik gelukkig 2 mooie meiden, maar bij die 2 zwangerschappen elke keer laat positief getest.

Ik weet het even niet meer, wel, niet, wel, niet pfffffff word een beetje gek van mezelf.
Duizeligheid, hoofdpijn, krampen, emotioneel, misselijk enz..
Zelf denk ik dat ik teveel hoop en dat mijn ongi er wel aankomt en dat ik het daardoor onbewust tegenhoudt.

Nou sorry voor deze klaagzang maar moest het even kwijt.

Liefs Marja

Sterkte. Ene je hebt al 2 mooie kinderen, maar je kiest er niet voor niks voor dat jullie er nog 1 willen. Dus het blijft altijd spannend

x yvonne

ook al heb je 2 kinderen de derde wil je net zo graag als de andere 2 wij zijn ook voor de derde bezig maar het lijkt wel of ik er nu veel meer mee bezig ben als met de andere 2 toen hebben we gezegd we zien wel wanneer ik zwanger ben en toen was ik het ook allebei de eerste ronde meteen ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren ik hoop voor je dat je toch zwanger bent en dat het misschien langer duurt voordat de test positief is zou het morgenvroeg gewoon nog een keer proberen

ik heb al nieuwe testen gekocht, maar ik probeer nog even te wachten, al weet ik niet of het lukt.
@silvymaas, dat heb ik nu ook wel een beetje 1ste meteen 1ste ronde de tweese de 5de ronde, maar nu heb ik zoiets van goh zou ik dan het geluk mogen nog 1 te krijgen.
Slopend dat is het, maar ja de wens is er en de mogelijkheid en ruimte voor een derde hebben we ook.

Iedereen succes gewenst, 1 ding bindt ons, we hebben allemaal dezelfde wens ... een wondertje mogen krijgen.

Spannend!!! Duim voor je mee!
Ik had gister een negatieve test en heb echt het gevoel dat ik ongi ga worden heel de week al pijn in de onderrug,.. Vanmorgen geen bloed meet bruin rest van de dag niks dus ik snap er ook niks meer van hahaha zit nu op een cyclus van 37 dagen denk dat het morgen door gaat Zetten dan kunnen we er daarna echt voor gaan! X

Marja, We zitten in het zelfde bootje.

Vandag mijn NOD en voel van alles rommelen. Denk wel dat ik zo ongi wordt. Maar de dagen hiervoor waren ja,nee, ja,nee we maken ons zelf helemaal gek!! Ik heb zelf geen testen gedaan. Denk een beetje bang om een neg. test in mijn handen te hebben. Maar als mijn ongi vandaag door een of andere miracle niet doorzet dan ga ik morgenochtend testen. Maar verwacht wel dat mijn ongi door zet. Hoop voor jou dat die van jou is niet gekomen en ook voor de aankomend 9 maanden weg blijft en dat je je 3e wonderling mag krijgen. Ook al ben ik stiekem jeleurs op jou dat je al twee wonderlingen hebben. Bedoel het goed hoor!!

Liefs,

@ brittany, ik snap dat je het goed bedoeld :) ik hoop voor jou (iedereen trouwens) dat het jou/jullie ook gegund is.

Ik ben helaas na 5 dagen overtijd toch ongi geworden, dus op naar de volgende ronde.

Maar iedereen bedankt voor de reacties en veel geluk toegewenst.

Terug
Bovenaan