1 dag overtijd

Hallo iedereen.
Dit is de eerste keer dat ik hier iets post, was deze site nog niet eerder tegen gekomen.

Ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Angelique en ben 24 jaar, sinds 4 maanden ben ik gestopt met de pil en probeer ik zwanger te worden.

Gister had ik ongesteld moeten worden, werd vanacht wel wakker met een raar gevoel in mijn buik, maar niet het gevoel wat ik heb als ik ongesteld moet worden. Het gevoel is nu wel iets verminderd maar nog steeds aanwezig. Ben nu dus erg nieuwschierig of ik zwanger ben of niet. Ik ga nog niet testen, maandag gaan mijn vriend en ik op vacantie en we hebben besloten als ik dan nog niet ongesteld ben geworden we op de camping gaan testen. Als ik dan zwanger blijk te zijn hebben we een extra geweldige vacantie.

Ik hoop dat ik hier nog wat vaker terug kan komen, of eigenlijk niet dit is natuurlijk het zwanger worden forum...... nou ja we wachten het maar eerst even rustig af.
 
Hoi Angelique,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, meid! Zou geweldig zijn!

Heb je de laatste tijd ook al 'klachten'of niet?

In ieder geval een heel fijne vakantie, ook als je niet zwanger blijkt te zijn.

Gr Suzie.
 
Hoi Angelique,

Ik hoop het ook voor je. Het zou inderdaad erg leuk zijn om het op je vakantie te ontdekken, ik hoop alleen niet voor je dat je te teleurgesteld zal zijn en je vakantie verpest is als het niet zo is maar daar gaan we maar niet vanuit he!

Succes ermee en een hele fijne vakantie!

Groetjes Po
 
nou een teleurstelling zou het misschien wel een beetje zijn, maar ik ben tot nu toe nog heel positief ingesteld, blijk ik niet zwanger te zijn helaas, blijven we nog even oefenen.

Ik heb wel al een test gekocht, weet echt niet of ik het volhou hoor tot de vacantie.

Ja ach heb ik klachten kan wel zeggen van ja, mijn borsten zijn de laatste paar dagen wel gevoeliger, en ik heb een raar gevoel in mijn buik, maar of dat nou echt met een zwangerschap te maken heb weet ik niet hoor. Trek nog geen conclussies totdat ik het zeker weet.
 
Oh wat spannend is het toch altijd weer he als je ongi moet worden of net als jij dat je overtijd bent.

Nou meid ik hoop het voor je

Veel succes
Veel liefs
Brenda
 
Ik heb het echt niet kunnen laten hoor, gister heb ik een test gedaan en hij was........................... Positief dus ik ben zwanger.

Wel een raar idee, ik voel me helemaal niet anders dan een paar dagen geleden. Ik heb mijn moeder (daar heb ik een heel goed contact mee) nog extra laten kijken of het wel echt twee streepjes waren (kon ze wel duidelijk zien hoor) maar toch wou ik een extra oog.

Jeetje en nu................. ik ga eerst morgen voordat we op vacantie gaan nog even de huisarts bellen, ik heb geen idee hoe het nu verder gaat.

Suzie: ik zal jou toppic ook proberen te volgen, ik ga nu eerst een week op vacantie maar als ik terug ben dan laat ik weer wat van mij horen.

Meiden bedankt voor jullie reactie
 
Terug
Bovenaan