1 dag overtijd

A

Anoniem

Guest
<p>hoi dames,</p><p>ben 1 dag overtijd, heb al een paar dagen ongi krampen maar geen bloed te bekennen. Wie had dit ook en bleek achteraf toch zwanger te zijn?</p><p> </p><p> </p>

Ja ff testje doen. Dan zit je ook niet zo in de onzekerheid.

Nou net een test gedaan en die was negatief. Nu maar afwachten wanneer het dan doorbreekt. 

Ja hoor, ik dacht voordat ik over tijd was dat ik dat weekend ongesteld moest worden. Ook menstruatieachtige krampjes. Dus was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Had het hartstikke mis, na 2 dagen over tijd gaan testen en die test was overduidelijk positief.
Lekker gaan testen, je kan gewoon zwanger zijn hoor! 

Ik had een week voor Nod menstruatie krampen. Ik dacht iedere x het komt wel. Maar ik heb pas bij 4 dagen over tijd getest en toen kreeg ik meteen twee streepjes. Dus als je niet menstrueert probeer over 2 dagen nog eens! 

Hier nog 1. 
Moest op maandag ongesteld worden, vanaf donderdagavond telkens krampjes alsof het veel eerder zou komen. Dat weekend heel weeig.. die maandag maar test gedaan onder het mom van nou die is negatief maar dan zit ik in ieder geval niet maar af te wachten.. inmiddels bijna 19 weken zwanger 

Bedankt voor al jullie reacties! Hier nog steeds niet ongesteld wel zo nu en dan krampjes. Ben benieuwd of het zal doorbreken en anders over een paar dagen weer een nieuwe test doen. Heb al een kleine thuis lopen maar weet niet meer zo goed hoe het testen bij haar toen ging. 

Terug
Bovenaan