1 dag overtijd

A

Anoniem

Guest
hoi

als ik het goed heb dan had ik gister mijn nod
ik heb vanmiddag een test gehaald dus zal er morgenochtend maar ff 1 proberen.
spannend!!!! ik zit in mijn derde ronde
nu heb ik nog even een vraag., toen ik vanmiddag die testen kocht toen vroeg die man of ik ook foliumzuur gebruikte, hij zei dat dat belangrijk was,nu is mijn vraag aan jullie of jullie het ook allemaal slikken en of het echt zo belangrijk is???

groetjes jo

Hoii!!

Spannend!! Morgen dus testen.
Heb je last van 'kwaaltjes'?
Ik gebruikte inderdaad ook foliumzuur, dat is inderdaad erg belangrijk, het kan een open ruggetje voorkomen/verminderen, ik zou er wel gelijk mee beginnen nu!!!
Nou laat je het even weten morgen als je een test hebt gedaan?

Liefs Maaike

hoi hoi,

Ik ben in juni gestopt en gelijk met foliumzuur begonnen.
Het is idd ook belangrijk!!
zou er ook meteen mee beginnen!!!

su6!

hai,

spannend joh! hopelijk heb je morgen een positieve test in handen!! ik slik al sinds juni foliumzuur, omdat we eigenlijk eerder wilden beginnen, uiteindelijk zijn we er in augustus voor gegaan...

heel veel geluk en hopelijk morgen goed nieuws

groetjes

hoi meiden

bedankt voor jullie berichtjes
ik heb vandaag meteen foliumzuur in huis gehaald.
ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief, maar ik ben ook nog niet ongesteld, mijn cyclus is 26 dagen en ik heb eens nageteld en ik ben dus al 4 dagen overtijd! een collega van me die zijn vandaag, mischien test je over een paar dagen pas positief. dat kan natuurlijk ook.
ik ben het altijd precies wanneer ik het moet worden ik kan bijna de klok erop zetten, en nu dus al een paar dagen niet.
en met de kwaaltjes stja ik weet niet wat ik moet voelen want ik ben nog nooit zwanger geweest, en volgens mij hou je je eigen alleen maar voor de gek zodra je iets voelt.
vandaag voelde ik me wel een beetje raar alsof er een griepje aan zat te komen,maar ja we zien wel.
ik ben ook al sinds een paar dagen erg moe, maarja dat kan ook zomaar wezen.
we zien het wel, ik wacht het gewoon nog een paar dagen af voordat ik weer ga testen.

en hoe gaat het met jullie?

groetjes jo

Hoii,
Verstandig van je om gelijk foliumzuur in huis te halen ja!
Jammer dat je test negatief was maar je collega kan wel gelijk hebben dat even kan duren voordat een test positief aangeeft.
Welke test heb je gebruikt?
Mja qua kwaaltjes, ik had van te voren een heel sterk voorgevoel dat ik zwanger was, was heel moe, pijnlijke borsten en een ongi pijn en dat stopte een paar dagen voor mijn NOD. Ik heb overigens 2 dagen voor mijn NOD al positief getest met een digitale clear blue test, ik had ook nog andere testen maar die waren pas 1 dag na mijn NOD positief.
Nou meid ik hoop het zo voor je! Houd je ons op de hoogte?

Liefs Maaike

hoi maaike

hier nog geen rooie duivels te bekennen hoor

ik heb een test gedaan van het da merk, die is voor 99% betrouwbaar stond erop.
ik weet wel dat die van clear blue beter zijn maar ze zijn ook erg duur
ik weet nog niet wanneer ik weer een test ga doen.
jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!!! welke ronde was het raak?

liefs jo

Ik was al 5 testen en 10 dagen verder voordat-ie eindelijk positief werd! Dus zolang je ongi wegblijft is er hoop! Soms kan het even duren voordat je genoeg HCG aanmaakt, zelfs met de testen die claimen dat je ze 6 dagen voor NOD kunt doen...

Heel veel succes

Groetjes, Karin
20+2 wkn van 2e

Terug
Bovenaan