1 dag overtijd

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag 1 dag overtijd... Had gisteren ongesteld moeten worden, tenminste, dat denk ik. Maar ik weet niet precies hoe het zit met clomid gebruik. Durf nu niet te testen... Haha. Nu hebben we vrienden,op bezoek en die gaan dinsdag avond weer weg. Wil dan gaan testenals zwangerschap nu ter sprake komt dan kan ik nog zeggen dat ik niet zwanger ben... Hoop dat ik het tot dinsdag volhou.... Wil eigenlijk nu wel testen....
Fijne zondag toegewenst!

Spannend jasch.....Ik zal voor je duimen! Begrijp dat je nu al wilt testen maar als ie positief is dan is het wel een beetje lastig om 'normaal' te doen waar jullie vrienden bij zijn ;-)

Ben benieuwd dinsdag! Ik hoop het zooooo voor je!
Succes meid.... Fijne zondag.

Liefs Lynn.

Oehhhh.... Spannend! Je zal vast een mooie positieve test hebben!

Liefs Daisy

Heb je een injectie pregnyl gehad? Want dan kan je 15 dagen na de injectie testen. Als het spontaan moet springen heb je nog een paar dagen speling. Een eitje kan doorgroeien tot 25 mm geloof ik en als je pregnyl krijgt, doen ze dat al rond 18 mm.

Veel succes met afwachten en testen.

Vandaag is rustig voorbij gegaan... Heb er nog wel vrede mee dat ik tot dinsdagavond of woensdagochtend wacht. Het kan nog alle kanten op. Kan zelfs zo zijn dat ik geen eisprong,heb gehad... Ik heb geen pregnyl inj. Gehad deze maand. als ik woe nog geen menstruatie heb dan zit ik op dag 32. 1ste maand 28 dagen 2de maand pregnyl erbij gehad en toen was ik 14 dagen na de injectie ongesteld. Volgens de arts was dit meer om te kijken wat er gebeurde omdat mijn eitje toen al 28mm was. En als ik niet zwanger ben en geen menstruatie dan over 2 weken weer naar het zhuis.

Terug
Bovenaan