1 dag rode duivletjes..

A

Anoniem

Guest
 hallo..allemaal...
ik ben weer ff trug,helaas weer rode duiveltje op bezoek gehad..alleen maar 1dag...heel vreemd.normaal toch zo'n 3 tot 5 dagen, we hebben ff deze maand gezegd dat we ff stoppen met bezig zijn,je wordt knettergek. maar goed... hebben jullie daar ook last van gehad dat je bij een normale cyclus ergens in de  middle of nowhere maar 1dagje hebt gehad? heel vreemd.
Maar goed ik wens iedereen heel veel suc6 en sterkte met alles.
Groetjes Tine

Hoi Tine,

Als ik dat zo lees dan zou je die ene dag duiveltjes best wel eens  als een eventuele innestelingsbloeding kunnen zien. Een verloskundige vertelde nl. dat dat meestal rond de tijd van je mentruatie is (en niet rond dag 5 zoals wij hier allemaal dachten/denken). Dus wie weet...!!! Spannend hoor!

Groetjes,

Tammy

Hoi Tammy,
ik heb daarna nog 2 testen gedaan en die waren allebei negatief..dus we zijn ervanuit gegaan dat het niks is.,..heb verders ook niet echt klachten meer..heb wel heel stom eigenlijk ovulatie testen gekocht maar rond mijn eisprong...was er helemaal geen streepje te zien...heb vanacht wel gedroomd dat we zwanger waren maar ja..dat zijn dromen he...(onbewust ben je er toch mee bezig ook al wil je dat niet)
maar goed de volgende nod is 14aug.. we zullen zien he

bedankt voor je schrijven Liefs Tine

Wanneer was je nod dan? En heb je een regelmatige cyclus? Je leest toch vaak dat vrouwen pas  na enige tijd overtijd te zijn positief kunnen testen, dus zolang je nog geen volledige menstruatie hebt zou ik toch rekening houden met een zwangerschap. Zou wel mooi zijn!

Liefs,

Tammy (ronde 7, 1e kindje, nod 16 aug)

hoi Tammy
Mijn laatste nod was 19 juli, ongesteld kwam 20 juli en de 21ste was het weer over.. het heeft geen 24 uur geduurd..het was wel helder rood.

dus ik ben bang dat het niet zo is...maar ja zoals je zegt je weet nooit he..
ik heb een cyclus van 25 dagen...
alvanaf het begin van stoppen met de pil...dat was januari dit jaar.

maar goed we zien het wel...(denk ik dan maar maar ondertussen ihihhi)
liefs Tine

Die 1 dag rode duivels heb ik ook gehad.Mocht je na een paar dagen tog geen duivels meer krijgen,dan zou ik  toch maar even gaan testen.Bij mij gaf die test pas positief an na een week.Is helaas met 7 weken een mk geworden.
Misschien dat je hier iets aan hebt.Ik ben benieuwd.

Groetjes Karin

hoi Se,
ik heb hier toevallig nog 1 test liggen..maar ja me ochtend urine heb ik natuurlijk al weggespoeld...
zou ik het zo nog een keer kunnen doen? of zou ik moeten w88 tot morgenvroeg?
weten jij of tammy of iemand anders dat?

sterkte meis...ik heb 3maanden trug een vroege mk gehad...dus ik leef met je mee...
liefs Tine

Hee Tine,

Wanneer heb je voor het laatst getest? Volgens de bijsluiters kun je elk moment van de dag testen, alleen zeggen ze dat ochtendurine het beste is omdat dat het meest geconcentreerd is. Als je zwanger bent is het HCG gehalte dan het hoogst dus de beste kans dat je positief test. Dus afhankelijk van wanneer je voor de laatste keer hebt getest, zou je vandaag gewoon kunnen testen. Je kunt bv wel even wat langer je plas ophouden voordat je test. En ach, een testje meer of minder maakt ook niet meer uit. En helemaal als het je uit de onzekerheid kan halen, toch? Hou je ons op de hoogte?

Liefs,

Tammy

(Hmmm... heb wel vaak het woord 'test' gebruikt, bijna elke zin... )

Terug
Bovenaan