1 dag voor bloedafname negatief met early test

Hi! Ik ben 2.5 jaar geleden fiere mama geworden van een meisje via een icsi cryo blastocyst type 4CC

10mei was de terugplaatsing en 19mei had ik een bloedonderzoek en positieve test in handen met een nog laag hcg (65 iu/l)

ons meisje had helaas heel wat complicaties (meerdere hartafwijkingen) die gelukkig wel onder controle zijn nu

ik heb heel erg lang getwijfeld door ons zware traject met ons dochtertje voor een tweede kindje, en in augustus was ik er eindelijk klaar voor. En vorige week donderdag 21/09/2023 was het eindelijk zo ver, ik mocht in een kunstmatige cyclus voor mijn terugplaatsing blastocyst, nu zaterdag 30/09 mag ik mijn bloed laten afnemen.

maandag kreeg ik zoals bij mijn vorige zwangerschap menstruatie achtige krampen maar geen bloed! Deze voel ik nu en dan nog.

ik heb deze ochtend (met eerste urine) eens een early test gedaan van de action, en deze was zo wit, als witloof.

heeft iemand dit nog voorgehad maar nadien toch nog positieve test gehad? Of moet ik stoppen met hopen en mij voorbereiden op slecht nieuws zaterdag

veel liefs
C

Terug
Bovenaan