1 dag voor NOD negative test, ervaringen?

lentezunke

New member
Hoi allemaal,



Ik weet het ...test niet voor de NOD, maar goed ik kon het niet laten.

Vanmorgen zei de test (Clearblue) niet zwanger. Er was op de strip dan ook helemaal geen lijntje te zien ook niet vaag.

Terwijl toen ik vorige keer een miskraam had (moest ik van de verloskundige ook testen omdat het ook een andere bloeding kon zijn) zei de test ook niet zwanger maar was er nog wel een licht lijntje te zien. Uiteraard veel vager dan toen we de positieve test hadden. Ik was de dag voor NOD de vorige keer bij de huisarts omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had, maar bleek dus in plaats van dat zwanger te zijn. Bij hun was dus 1 dag voor NOD wel al een vaag lijntje te zien.

Zal ik nu dan echt niet zwanger zijn? Heb namelijk wel alle symptomen die ik vorige keer ook had. Of gebruikt men bij de huisarts andere testen, meer sensitief? Iemand ervaring hiermee?
 
Geen idee welke testen de huisarts gebruikt.. Wss verschilt het ook nog eens per huisarts. Zou even een paar dagen wachten, tis wel heel vroeg om al een conclusie te trekken. Het weekend nog eens testen levert je een veel beter resultaat lijkt me! Heel veel succes, hoop dat je gevoel gelijk heeft!!
 
Terug
Bovenaan