1 dag voor NOD testen

Hallo,

ik moet morgen ongi worden, maar kan niet zo heel goed wachten...
zouden jullie  vandaag dan nog testen of gewoon netjes wachten???

Erg he, dat ik moeite heb om te wachen maar ben ook erg ban om mezelf teleur te stellen. wordt dan liever gewoon morgen ongi en dan is het klaar... ofzo..

alvast bedankt voor jullie reacties!!

gr jajo

hallo

Volgens heeft het meer zin om op de dag zelf te testen of een dag erna,dan ervoor te testen. Ik teste meestal op de dag zelf of erna,kan ook nooit wachten nl.
succes
gr Sahiton

Ik zou proberen nog ffies te wachten. Welke ronde is dit? Kun je een beetje op je cyclus bouwen is is het stees heel wisseld? Hoe voel je je? Voortekenen dat je denkt van het kan wel eens raak zijn? Ik hoop het voor je meis. Maar misschien kun je beter netjes tot je nod wachten of daarna en dan hopelijk positief testen. Ik zou zowiezo met ochtend urine testen, want dat is hoger geconcetreerd. Misschien test je te vroeg, heb je nog niet genoeg hormonen in je urine. Elke 2 a 3 dagen stijgt die waarde namelijk.

Toitoitoi, liefs Nathalie

Ik zou wachten tot 1 of 2 dagen na je nod.
Je kan altijd een keer wat later ongesteld worden.

Bij mij komt een negatieve test ook harder aan dan ongesteld worden.
Maar als je echt niet kan wachten en je hebt het geld ervoor over dan kan je natuurlijk al op je NOD testen.

Succes

Aan zin en onzin deed ik niet zo hoor.. Als je het met de juiste insteek maar doet. Weet dat je teleurgesteld kan raken omdat:
1. je niks ziet, komt ook na een paar dagen niet want je wordt ongi
2. je niks ziet, paar dagen later wel
3. je wel wat ziet, super blij maar alles is nog wel pril!

Soms is juist die test doen wel fijn omdat je hoofd dan wat rust krijgt, ook al is er teleurstelling. Doen waar JIJ je goed bij voelt! Ik duim voor je!

Eens met net getrouwd... je moet testen als je denkt dat dit je rust geeft. Ik test persoonlijk liever een keer teveel en heb dan zekerheid (bij negatief ga ik ervan uit dat het niets is deze ronde en eventueel, bij uitblijvende menstruatie doe ik nog een test na 2 dagen).
In wezen maakt het niet uit: ongesteld of een negatieve test is beide niet leuk als je graag zwanger wilt zijn... Het gaat erom hoe JIJ er het best mee om kan gaan. Kan je nog een dagje wachten, dan wacht je en als dat niet kan, dan kan je een test doen (als je het geld kan missen natuurlijk). Voor mij geeft een test duidelijkheid en daarmee kan ik me weer instellen op de volgende cyclus.

Hou er alleen in je achterhoofd rekening mee dat de test negatief kan zijn: ochtendurine is geconcentreerder en dus grotere kans dat je iets ziet. Als er wat te zien valt dan.
Succes !

Esk (ik ben ook zo'n ongeduldje dus tig negatieve testen en 1 jaar verder)

Terug
Bovenaan