1 dag voor positieve ovulatie test geklust

<p>Hallo,</p><p>mijn vriend zit in het leger en is nu een week weg…</p><p>gisteren hebben wij rond 4 uur geklust terwijl ovulatie test maar een heel licht streepje heeft.. nu vanmiddag en in de avond een hele duidelijke donkere streep. Nu maak denk ik dat het niet raak kn zijn wat denken jullie en heeft iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>liefs</p>
 
Het kan wel gewoon dat raak is hoor. Gewoon gezond zaad blijft 3 tot 5 dagen leven in de vrouw. Ik denk dat je uiterlijk morgen dan ovuleert dus dan ligt er nog wel een zaadje klaar. Was mooier als je vandaag nog gezellig had kunnen maken. Maar misschien is dit wel voldoende geweest

Succes!
 
Een eisprong vindt plaats ongeveer 24-36 uur na het begin van je piek. Na je eisprong daalt het hormoon weer snel, maar je ovulatietest kan het nog steeds als piek aangeven omdat het hormoon nog volop aanwezig is.
Zaadcellen kunnen paar dagen leven maar verliezen wel hun vruchtbaarheid. Volgens mij zijn ze 48 uur vruchtbaar (uitzonderingen daar gelaten).
 
Mijn test is nu weer negatief.... morgen zouden we eventueel het gezellig kunnen maken maar dat is te laat...
laten we het hopen dat die ene keer genoeg was
 
Zoals je zelf al aangeeft, het zou het meest ideaal zijn om het nog een keer te doen maar de situatie is nu eenmaal zo dat dat niet kan. 
Jullie hebben het de dag voor de positieve test gedaan. De kans is aanwezig dat je eitje vandaag springt, wat betekent dat je het 2 dagen daarvoor nog hebt gedaan. In mijn ogen maak je prima kans hoor. Het is niet voor niets dat wordt gezegd dat om de dag seks voldoende is om kans te maken; stel jullie zouden het vanavond doen dan is de kans ook aanwezig dat je al te laat zou zijn geweest, als 'ie bewijze van nu al gesproken is. 
Succes! 
 
Terug
Bovenaan