1 dan menstruatie(ticha)

A

Anoniem

Guest
goede morgen,ik heb een vraagje ben zelf moeder van 3 kleine kindjes van 1,2,3jaar oud heb alle 3 zwangerschappen op een hele vreemde manier meegemaakt,maar mijn vraag is weet iemand hier op het forum wat 1dag menstruatie kan betekenen.

Tja, als je bezig bent met proberen zwanger te worden zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Heb je dit nog nooit zo gehad? En anders misschien even de huisarts bellen of die weet wat het kan zijn. Succes!

wil je niet laten schrikken maar dt kan betekenen dat het een innesteling is dan heb je vaak maar 1 of 2 dagen ongi.
maar het kan ook gewoon zijn dat je een adertje hebt geraakt en dat je daardoor iets van bloed verliest en dat de rest nog volgt (was het wel op of rond normale ongi dag?)
een derde mogelijkheid is dat je een eisprong hebt overgeslagen en dat je deze maand maar een heel klein beetje bloed verliest
ik zou als ik jou was proberen nog een weekje aan te kijken en even opletten hoe je lichaam reageert en dan eventueel volgende week een testje doen

Terug
Bovenaan