1 feb weer beginnen met werken.

Kijk er naar uit 1 feb weer beginnen met werken.
En dat sins ik juni 50% thuis zat en vanaf juli 100% dus nu mag het ook wel weer.
Ook begin ik dan aan een nieuwe baan. Van de verslavingszorg weer naar de ouderenzorg. Wel vind ik het een hoop gepland qua oppas. Daar waar ik vaste dagen had en alleen maar overdag werkte heb ik nu wisselende dagen en diensten. Maar wel werk wat ik veel leuker vind dus dan zit je ook beter in je vel en dat is veel meer waard.

Ben ik een van de laatste die weer gaat werken? Hoe bevalt het werken en de combi met moeder zijn?

Wat leuk dat je in de ouderenzorg werk heb ik ook gedaan later gehandicapten zorg maar ben er mee gestopt omdat k,het aantal uren niet kon krygen wat k,wilden dus ben er mee gestopt dus heb er ben ik gastouder aan huis geworden

Ik heb er nu 2 weken op zitten. Ik ben van fulltime nu 3 dagen gaan werken. Het werken bevalt erg goed. Lekker om weer bezig te zijn en niet alleen maar te moederen. Ik denk op mijn werk weinig aan thuis, ben gewoon erg druk bezig en dat is lekker! Thuis geniet ik nog meer van mijn meisje. Heerlijk is dat.
Ik vind alleen het halen en brengen naar de opvang veel tijd in beslag nemen. Al met al maak ik lange dagen omdat ik nog borstvoeding geef voordat ik haar weg breng.....

ja vind het heerlijk weer terug de ouderenzorg in, deze keer verzorgingshuis en geen dementerende (10 jaar gedaan)

Ik zie ook wel op tegen het halen en brengen van de kleine meid.
Smorgens brengt mijn man en ik haal haar op en als ik laat heb dan breng ik haar en haalt hij haar op.

Ik moet 13 februari weer beginnen (heb de mazzel dat ze in Italie in totaal 5 maanden verlof toekennen :-D). Aan de ene kant zin in, aan de andere kant ook lastig om mn mannetje dan alleen te laten. Mn schoonzus komt aan huis oppassen, dus dat is ideaal en ik werk alleen de ochtenden. Meer dan dat zou ik ook niet willen werken. Geniet daar nu (nog) veel te erg van mijn kleine voor!

Terug
Bovenaan