1 februari

En daar zijn we dan al februari... voor sommigen is het nog maar 4 weken tot de uitgerekende datum, anderen moet nog 8 weken wachten....

Zelf ben ik pas 26 maart uitgerekent, en moet eerlijk zeggen dat ik de tijd vind vliegen...
Het zal niet erg lang meer duren voor we onze kleintjes mogen vasthouden.... en ik heb er echt heel erg veel zin in....

gister laatste bijeenkomst van de cursus... was erg gezellig, Er is zelfs al iemand van ons groepje bevallen, van een prachtige zoon..... nu wij nog.

Kijk nog steeds niet op tegen de bevalling... Het lijkt me eerder een schitterende ervaring... maar dat hangt er natuurlijk ook van af hoe het allemaal verloopt....

De eerste deel kleertjes zijn gewassen, kamer is af... en ik ben er klaar voor!
Stiekem hoop ik dat de weken nogsteeds zo snel gaan als eerst... kan bijna niet meer wachten! ben te nieuwschierig naar mijn kleine ukkie....
Op wie die gaat lijken, en de ervaring als mamma.... Het word voor mij de eerste keer.....

Iedereen succes met de laatste loodjes.....
ik kijk er naar uit!

Liefs Anneke

Hoi Anneke,

Jij brengt onder woorden wat we allemaal voelen denk ik! Heb je al verlof of moet je nog even?
Geniet nog even van de rust ;-) het wordt straks druk zat, maar prachtig!!

Greetz Esz (2 april mama)

Ja 1februari idd, aangezien ik de 4emaart ben uitgerekend ben ik erg benieuwd of ik deze maand of toch volgende maand mijn kindje op de wereld ga zetten! Nog 4wk en 3dgn tot de uitgerekende datum.. vind het zelf ook erg spannend worden weer, je went er niet aan iig!
Op de meeste momenten voel ik me erg goed en voel ik me nog niet hoogzwanger terwijl ik dat toch echt wel ben nu,,whaha
Op de 3d echo kon ik zien dat ze op haar broers lijkt, maar om het echt te kunnen zien,,ja spannend hoor, ben ook zo benieuwd hoe de kinderen reageren, zeker de jongste die heeft dat nog nooit meegemaakt natuurlijk, hij heeft het veel over de baby in mijn buik, maar of hij echt snapt dat die binnekort bij ons komt??
Iedereen veel succes idd met de laatste lootjes!!
Liefs MJ

Lekker inderdaad! De tijd vliegt wat mij betreft enorm! Nog 6,5 week. Vind het niet erg dat het nog wel even duurt, want ik ben er nog niet helemaal klaar voor... en jasper is weg natuurlijk, alleen bevallen zie ik nog niet zo zitten!

Allemaal sterkte met de laatste loodjes!!!

de tijd gaat inderdaad erg snel. kan me nog goed herrinneren dat we het mijn ouders moesten vertellen!
sinds september woon ik bij mijn vriend en gaat de tijd alleen maar sneller!
ik moet nog 5,5 week.
wij zijn er helemaal klaar voor. we lopen zelfs al vooruit. traphekjes staan ook al vast!
alle spulletjes zijn gewassen en de lakentjes gestreken. bedje is helemaal opgemaakt en de huiskamer staat ook al ingericht. zelfs de kinderstoel staat al in eklaar.

heej esz.

ik zit al sinds oktober thuis... mijn contract werd niet verlengt en als zwangere heb je gewoon minder kans op een andere baan...
Maar ben vanaf dag 1 aan het genieten....

nog maar 7,5 week tot de datum.... pff ben te nieuwschierig, kan me niet snel genoeg gaan.

Liefs Anneke

Hai Anneke,

Voor os duurt het inderdaad nog ff...volgens mij zijn wij de hekkensluiters of niet, jij 26 en ik 27 maart uitgerekend...toch vind ik het ook voorbij vliegen. Deze en volgende week staan in het teken van verhuizen...en tegelijkertijd (we hebben ons oude huis nog niet verkocht) krijgen w 2 keer in de week kijkers. Probeer maar eens een gezellig opgeruimd huis te maken met 3 kids en een verhuizing....
Ach ja nog ongeveer 2 weken dan zitten we in ons nieuwe huisje en dan nog maar 2weken werken en dan heb ik verlof! heerlijk idee...fijn dat je nu al heerlijk rust hebt en kunt genieten!

Groetjes Fee

Terug
Bovenaan