#1 IUI

<p>Hoi hoi </p><p>Wij hebben 9 dagen geleden onze eerste IUI gehad met hormonen. Nu is het natuurlijk afwachten. Erg spannend. Mijn rechtereilder zit dicht ze hebben geprobeerd het door te blazen maar dat lukt helaas niet vandaar IUI.</p><p>Zijn hier mensen die dit ook mee hebben gemaakt? En zijn er misschien mensen die eerst de pregnyl er uit hebben getest? </p><p>Ik heb de laatste paar dagen wel een beetje gespannen borsten en voornamelijk savonds gerommel/krampjes in me buik waardoor op me buik liggen op bed fijn in. Ook merk ik dat last heb van constipatie heb. Nou heb ik al deze dingen ook voor ik ongesteld moet worden.</p><p>Hellllllpppp ☺️</p>

Wat spannend dat jullie in een IUI traject zitten. Ik heb ook lang in het traject gezeten en had ook elke keer veel symptomen. Het is zo lastig, want Pregnyl, een menstruatie en een zwangerschap kunnen allemaal dezelfde symptomen geven. Het beste advies wat ik je kan geven is om te wachten tot je NOD voordat je test. Want als je nu test kan de test positief zijn door de Pregnyl, maar ook door een zwangerschap, wat ook nog weer vroeg mis kan gaan en je dat anders niet eens geweten zou hebben, doordat dan eigenlijk je menstruatie begint. Hopelijk is het gauw raak voor jullie ???

Hey wachten is inderdaad heel moeilijk. Ik kom uit een lang traject van jaren waarbij we 10 keer IUI hebben gedaan en uiteindelijk zijn overgestapt op IVF met vele terugplaatsingen. Het is per keer verschillend en ik heb ook tig keer gedacht ik heb nu echt symptomen, maar helaas. Hormonen die je krijgt doen heel veel met je en geven je allerlei verwarrende gevoelens. Laat je niet gek maken. Het is echt super moeilijk, maar probeer afleiding te zoeken. Het lichaam bepaald zelf. De laatste poging dacht ik het gaat niet meer lukken, het is hierna klaar, toen was het ineens raak. Na al die jaren! Ik was er ook altijd zo mee bezig. Iedere teleurstelling maakte het ook moeilijker. Wat natuurlijk logisch is. Maar ik geloof er echt wel in dat zodra je het iets meer uit je hoofd krijgt, je lichaam minder stress heeft. Heel veel succes!! Tot toi toi ?

Oh wat een mooi einde !!! Ja klopt de tegenslagen blijven zo hangen daardoor wordt het wachten ook zo moeilijk. Je heb liever gelijk de uitkomst zodat je weet waar je aan toe bent. 
Nog een paar daagjes wachten ?

Ik had het in mijn vorige bericht niet gemeld, maar ook bij mij is het uiteindelijk gelukt na 9 IUI behandelingen (ook bij de 2e, maar dit is helaas een missed abortion geworden, vandaar dat wij ook wat langer door mochten gaan dan de “gebruikelijke” 6). We zouden gaan starten met IVF en toen was het ineens toch raak! Nu een klein ventje van 12 weken in mijn armen ? Er zijn dus zeker succesverhalen, hopelijk geeft dat je goede moed om (hoe moeilijk ook) geduldig te blijven.

Gelukkig een mooi einde. Geniet ervan!!
Ik heb zojuist een test gedaan zo 1 die je eerder kan doen maar die is negatief. De normale ook ?

Terug
Bovenaan