1 jaar alweer!!!

pfff, morgen is het dan zover, dan word onze kleine meid alweer 1. Ik vind het eigenlijk wel leuk, maar aan de andere kant kan ik wel janken!! Ik had nooit gedacht dat de tijd zo snel zou gaan zeg!! Niet te geloven hoe groot ze is geworden en hoeveel ze heeft geleerd, ze loopt zelfs al bijna. Dan te bedenken dat je voor een jaar terug nog zo'n klein hulpeloos babytje in je armen had liggen. ik vind het echt onvoorstelbaar. Vraag me nu ineens af of ik de enigste ben die er zo dramatisch over doet? hihihi nou ja,

groetjes
 
hoi,anoniem,mijn zooontje is ook al weer 3weken een jaar en op de dag van zijn verjaardag heb ik wel even een traantje weg gepinkt,Het schoot ook door mij heen hoe veel hij al kan en hoe hulpeloos hij was toen hij net geboren was.Ze moeten ook zoveel in het eerste jaar vind ik, van een speen naar een lepeltje en van vloeibaar naar vat voedsel dan moeten ze nog eens gaan zitten en kruipen enz.
ja ik heb dat dus ook groetjes
 
Nou maak je borst maar nat,je krijgt nog veel meer van dat soort momenten.Mijn oudste gaat na de vakantie naar de basisschool ik weet nog goed de dag dat ik hem voor het eerst naar de peuterspeelzaal bracht,het lijkt nog zo kort geleden.
 
Geweldig toch dat je als ouders zo emotioneel kan worden omdat je kind alweer 1 jaar is. Onze zoontje is nu 10 maanden. Gisteren lag hij in de auto te slapen, mijn man pakte hem voorzichtig uit de auto en in zijn slaap zij hij papa. Daar stonden we dan te janken buiten, zo lief en nog zo klein. Heerlijk "dramatisch" blijven doen. Het is het mooiste wat er is. En een hele fijne dag met je mannetje.
 
Terug
Bovenaan