1 jaar en nog NOOIT doorgeslapen

Sten eerste supertje reageerde ik niet op jou..

ten tweede. Als je advies vraagt kun je ook adviezen krijgen waar je het niet mee ens bent. Deze kun je gewoon naast je neer leggen hoor meid. Niks om je druk over te maken. Dit was mijn ervaring. Als deze niet op jouw kindje van toepassing is om wat voor reden dan ook zou ik zeggen, vergeet mijn mening, negeer mijn mening, niks aan de hand!

wat ik uit het verhaal van de starter van dit topic begrijp is dat het hier om een gezond kindje met vooral een duidelijke eigen wil gaat. Precies zoals mijn dochter, en mijn aanpak heeft voor haar goed gewerkt. Ik val niemand aan. Jammer dat je je zo aangevallen voelt...

Herkenbaar probleem, mijn dochter heeft verborgen reflux en nooit goed geslapen tot ik achter de zipadeezip kwam. Lijkt op een inbakerzakje, maar veel losser en dus veilig ook na 4mnd. Het geeft ze de geborgenheid die ze nodig hebben, en dat ze niet kunnen gaan staan in bed (moeilijker altans) en stukje tegengas dat ze minder kunnen bewegen dan in een gewone slaapzak. Wellicht waard om te proberen? babbababy.nl is de Nederlandse winkel.

Heeft onze nachten echt gered. Nog af en toe wel wakker, maar alleen als ze ziek is/heel veel last van tandjes dus dat is te overzien. Daarnaast hielp de theorie van "Ga maar lekker slapen" ook goed. Zweedse theorie, maar zeker ook toepasbaar in NL.  Succes!

Terug
Bovenaan