1 jaar en nog steeds ...

A

Anoniem

Guest
TANDLOOS!!!!!!!!!!

Zijn er nog meer kids die geen tandjes hebben na hun 1e verjaardag?

Maak me er trouwens niet druk over hoor, maar was gewoon nieuwsgierig :)
Het tandvlees is overigens wel veranderd, maar nog niets wits in aantocht.

We wachten rustig af ...hihi

Sannemams

Oooooooh, wat schattig...zo'n tandeloos bekkie!

Ruben had al vrij snel tandjes...hij is nu 13 mnd en heeft  er nu  8 en 2 (halve) kiesjes.

Groetjes,
Laura

Hoihoi,

Marissa had met 6 maanden 2 tanden. Daarna volgde er helemaal niets. Tot afgelopen zaterdag. Nu heeft ze haar linkerboventand. En toevallig kwam ik gisteren nog een puntje tand tegen wat verder achter in haar mond. Ze heeft er nu dus 4 maar blijft maar kwijlen. Ik heb het gevoel dat er nu gewoon veel gaan volgen. En ze zeggen dat hoe langer het duurt hoe sterker de tanden zijn dus zal jouw mannetje een super gebit krijgen.

groetjes Linda

Ik ken  een  kleintje  waarbij  het eerste tandje pas met 15 maanden door kwam. Het kan, ik zou me geen zorgen maken.

Groetjes,

Marisa

Hoi Sannemams,

Sven kreeg ook pas tandjes met 11 maanden. Toen kreeg hij er wel 3 in 1 keer en de vierde volgde ook al snel.
Toen is het weer even rustig geweest en nu zijn er 2 hoektandjes in zicht. En kwijlen......hij loopt bijna de hele dag met een slabber om, haha!

En inderdaad zeggen ze dat als tandjes pas laat komen, deze kindjes vaak een sterk gebit hebben. En ze komen echt hoor! ooit..........

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

hoi hoi

Ryan is nu bijna 13 maanden en heeft 6 tandjes
volgens mij zit er meer aan te komen wnat heeft al dagen dunne luiers en hele
rode billen dussss.

maak je verder niet druk hoor ze komen vanzelf

enne ze zeggen: hoe later de tandjes hoe beter het gebitje he

groetjes moekje

Hallo,

onze dochter was 14,5 maand toen haar eerste tand kwam!!!
En toen kwamen ze heel snel achter elkaar.

Terwijl haar broer 8,5 maand was toen zijn eerste tand in zicht was en nu met 17 maanden heeft hij 8 tanden en 4 kiezen!

Groetjes,
Kiki (mv Iris mrt 05 en Stijn mrt 07)

Hallo,
onze Meike kreeg ook haar eerste tandje pas rond 13 maanden en 2 weken later de volgende 3. Nu is ze 14,5 maand en heeft ze een rode en blauwe gezwollen wang en zit ze de hele dag met haar hand in haar mond te kwijlen. Ik vermoed dat er nu een kiesje doorkomt.
ze  komen vanzelf hoor! En het ziet er ook ineens heel anders uit! Veel meer  baby af.
Groetjes Yvonne
 (tandenloze smiley)

Terug
Bovenaan