1 jaar feest nu aan denken!

Hallo ik ben weer jajjaj

over een paar lange weken is Juliaan een jaar,
de tijd is snel gegaan, en hier zijn wij aan het denken over de eerste feest van onze Cupido.

Hier woord een familie-vrienden dag met een piñata.dat is iets van mijn land jajjaja gewoon een popetje slaan en dan komt digen voor de kinderen zoals kleine speletjes en iets lekkers jajjaja LOL.

en wie weet kunnen ook de Nutrilon feest winnen jajajja.
En jullie hoe ziet eruit jullie eerste verjaardig van jullie kindtjes?zijn jullie nu aan het denken?kijken jullie terug over hoe was een jaar geleden en fotos kijken jjajajaj ik doe elke dag! fotos, filmjes kijken.

soms denk ik,ik wil nog een keer :).
grt Emi

Owja hoor ik ben al echt aan het denken hoe of wat.. Moet jammer genoeg mij nog inhouden aangezien het pas 19maart is maar ethan gaat een mooi feestje krijgen..

En filmpjes en foto's kijken.. Hardstikke schuldig hihi.. vorige week alle geboorte kaartjes weer bekeken en mijn zwangerschapdagboek..

En een 2de staat geplant alleen pas na de behandeling van me borst

Hier al vol in de voorbereidingen want 31jan. is het zover!!!
Hier in Spanje houden we het klein met schoonouders, oom en tante van Noa en vrienden.
Ik ga hier haar taart zelf maken :-D!
Een week later zijn we in Nederland en doen we het dunnetjes over met mijn familie. En mijn zus en mijn moeder zijn al van alles aan het voorbereiden en kopen, helemaal leuk! fotoos zullen volgen op facebook!

hihi, ik heb wel eens filmpjes gezien van kinderen die tegen zo'n pinata slaan. meestal raken ze de andere mensen en niet de pinata, hahahaha.

leuk dat je dat in ere houdt op de verjaardag van antonio.

Terug
Bovenaan