1 jaar geleden...

voelde ik nu zo ongeveer de eerste wee... Vanaf een uur of 11 's avonds was het serieus en de volgende ochtend om half 9 was ze er! Wat is dit jaar snel voorbij gegaan zeg. En wat was het mooi!

Gisteren hebben we Sophie's verjaardag gevierd, ze is ontzettend verwend door iedereen en heeft het enorm naar haar zin gehad. Ze had steeds beter door dat als er mensen binnen kwamen, die dan een cadeau voor haar meebrachten en vermaakte zich goed met het uitpakken. Ook heeft ze lekker met de taart gespeeld en een beetje ervan gegeten. Morgen trakteren op het kdv en dan is onze baby geen baby meer...

Veel liefs!

...lagen we nog in het ziekenhuis. Ons mannetje was toen 2 dagen oud. Dolblij natuurlijk maar ook echt uitkijkend op het moment dat we naar huis zouden mogen gaan.
En wat onzeker begon het met bv!
Nu een jaar later is de bv al weer zo'n tijd terug en heeft hij zelfs 2 dagen geleden op zijn eerste verjaardag taart geproefd en nibbit gegeten. Vooral dat laatste was erg smakelijk om te horen :D.
En nu is hij idd geen baby meer. Maar wat een heerlijke tijd nu... geen heimwee!

....was ik bijna 8 maanden zwanger en al langzaam aan het uikijken naar de bevalling..omdat het zo warm was, werd ik het zat ...hoge bloeddruk..veel oedeem en vooral benieuwd wie en wat er nu in mijn buik zat .na een lange ontsluiting van 17 uur mocht ik persen op 10 juli en binnen een kwartier was daar me mooie meisje Lois..en nu nog iets meer dan een maand en dan word dat mooie meisje alweer 1 jaar..weg baby..welkom dreumes..nog even en dan gaat ze lopen..langs de tafel en aan de hand lukt al aardig...en kletsen dat ze kan..nog even en we gaan het verstaan hahah.
het word bijna tijd voor een 2e..

gr.bambi
mama van Lois

Hoihoi,

Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Sophie.
Wat gaat een jaar toch snel, he?

Een jaar geleden, was Evy 10 dagen oud en was iedere dag een ontdekking. Vooral toen papa weer ging werken en ik opeens alleen met onze kleine meid was.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan