<p>Goedenavond, Ik lees wel eens vaker alle forums maar toch wil ik mijn verhaal even delen.Wij zijn nu zeker een jaar aan het proberen zwanger te worden. Vanaf het moment dat ik stopte met de pil had ik een regelmatige cyclus van 30 dagen. Ik heb ik augustus een miskraam gehad toen ik 9 weken zwanger was. Sinds dat moment is mijn hele cyclus in de war. De ene keer een cyclus van 105 dagen, 52 dagen, 34 dagen, 56 dagen en zo gaat dat door. Nu op dit moment zit ik mijn cyclus op 34 dagen. 5 dagen geleden menstruatie achtig buikpijn gehad, maar de menstruatie zet niet door. Ook zijn mijn tepels sinds 4 dagen gevoelig. Het vervelende is is dat ik niet weet waar ik aan toe ben omdat mijn cyclus zo verschild. En dan vraag ik mij telkens af wanneer zal ik gaan testen. Zijn er hier dames die zich iets herkennen in mijn verhaal? ik ben trouwens 3 maand geleden al bij de huisarts geweest, maar die gaf op dat moment aan dat wij het maar nog even moesten afwachten en maar moeten blijven proberen. Makkelijk gezegd vanuit haar, terwijl iedereen om ons heen zwanger wordt. </p>