1 jaar wat als ontbijt + wat op brood

<p>Goedemorgen! </p><p>Ons kindje is 1 jaar en was wel eens benieuwd wat jullie kindjes eten/aten toen ze 1 waren als ontbijt. </p><p>En wat krijgen ze bijvoorbeeld smiddags op brood? Ons kindje krijgt alleen nog boter op brood omdat hij op brood niet alles lekker vind. </p><p> </p>

Mijn dochter krijgt als ontbijt pap en nog een stukje brood (ze eet veel op het moment) en als lunch 1 boterham en nog wat fruit.Qua beleg wissel ik een beetje af. Worst, smeerkaas, pindakaas, appelstroop, jam.. ze lust het allemaal.

Ontbijt was bij me zoon pap of brood met opvolgmelk. Wat hij kreeg op brood was kipfilet, smeerkaas, jam , appelstroop, kaas. Soms krentenbol.  

Met 1 kreeg ze als ontbijt bordje pap. Als lunch op haar broodje pindakaas, smeerkaas, smeerworst, boter, kip enz. Van alles dus eigenlijk. 

Hier geen papliefhebber dus brood met jam, appelstroop, pindakaas, smeerkaas, roomboter, ei,  avocadoSmiddags ook brood of soms een tosti, pannenkoek of bananenpannekoek (2 eieren, 1 banaan).

Of Philadelphia naturel, dat is mild van smaak en minder zout dan smeerkaas. Of smeerbare geitenkaas. Op het Voedingscentrum staan ook goede tips.

Hoi hoi,mijn dochtertje is ook bijn 1. Heb gekeken op Voedingscentrum en zag daar  goede tips. Ze krijgt in ochtend pap met opvolgmelk maar dat hoeft helemaal niet meer. ( wist ik niet en had gewoon nr 4 gekocht).middag een boterham met boter en de andere helft appelstroop en ga dit nu uit breiden met andere dingen. Tips zijn zeker welkom. Wil een goede start geven aan een kleintje van 1 maar niet doorschieten 

Hier al ontbijt havermout met fruit.
middag eten twee volkomen boterhammen met van alles geprakte banaan, advocado, vega paté, kipfilet, appelstroop en eens per week gepureerd soepje van welke groente in de aanbieding is;-)
overigens is mijn dochter 15 maanden. 

Terug
Bovenaan