1 jaar: wat op brood???

Hoi,
Mijn zoontje is net een jaar geworden en helemaal gek van boterhammen met choco-pasta.
Aangezien ik een enorme choco-addict ben, is dit niet gheel onlogisch, maar ik zou graag wat variatie in het broodbeleg zien.
Wat doen jullie op brood? Hij krijgt bij mij smeerkaas, smeerworst, pindakaas en chocopasta.
Appelstroop vind ie echt niet lekker.
Iemand nog broodbeleg-tips?
Groetjes, Mikky

Bebogeen heb ik afgelopen week weer gekocht. Mijn zoontje is ook verzot op een broodje chocopasta. Jam vind hij ook lekker. Ik had van de week ook een keer salade op brood en daar heeft hij ook wat van gesnoept. Hagelslagjes vind hij ook wel lekker. Ik heb een makkelijke jongen wat dat aangaat.

Groetjes Renate

mijn dochtertje van net twee is ook gek op chocopasta (mama ook) wat ze ook graag lust is gestampte muisjes, vruchtenhagel, jam, pindakaas en hagelslag of (bruine)suiker
eetsmakelijk allemaal.
groetjes Martine

Die van mij is ook net 1, maar misschien niet zo goed vergelijkingsmateriaal , een echt allesetertje, ik sta zelf zelfs nog af en toe verbaasd te kijken.

Haar favoriet voor op brood: olijventapenade

Ook erg lekker: eitje klutsen (niks erdoor), brood erdoorheen halen en in de koekenpan bakken totdat het ei gaar is.

Andere dingen die op brood gaan: kipfilet, tomatenpate (zonnatura), roerei, worst.

Zoet beleg ben ik geen voorstander van, ik geef haar niet zoveel suiker, tegenwoordig zit overal al zoveel zoetigheid doorheen, kinderen wennen aan zoet, met als gevolg dat ze andere dingen niet meer lusten. En kaas en dergelijke mag ze niet ivm koemelkallergie

Als mijn zoon mag kiezen dan gaat hij ook voor pasta of hagelslag. Maar hij is net zo dol op filet american, salami of smeerkaas. Hij moet 's ochtend altijd hartig beleg op zijn brood, en 's middags ligt de grens ook wel bij 2 boterhammen met zoet. Verder ben ik blij dat hij dat wel goed eet, want hij is een moeilijke warm eter.

Terug
Bovenaan