1 jaar!!

jaaaah het is zover.. Yuri is vandaag jarig en word 1 jaar! ben benieuwd wat ie van alle aandacht en kadotjes vind..

k zit er nu op terug te kijken.. maar waar is dat eerste jaar gebleven? voor mijn gevoel ben ik gisteren nog bevallen.. haha..

daarnaast ben ik vandaag ook 34 weken zwanger.. dus de volgende kleine kan zich over n aantal weken ook al melden.. k ben benieuwd....

fijne dag allemaal!

Gefeliciteerd !!! Maak er een hele fijne dag van samen. Bijzonder he, dat je over een paar weken weer zo'n klein frummeltje in je armen mag sluiten, niet? Kan je in ieder geval vertellen dat dat eerste jaar nog veel harder zal lijken te gaan...

liefs Natasja

Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ja, onze kroost is al (bijna) een jaar he. Anouk ordt vrijdag 1 april een jaar. We oefenen al2 maanden met Hieperdepiep Hoera maar ze vertikt het om haar handjes de lucht in te doen. Haha! We krijgen wel een grote smile.

Hebben jullie een leuke dag gehad?

Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap!

en? hebben jullie een leuke dag gehad? Wat is het toch snel gegaan he? een jaar geleden zat ze (onze dame wordt 23 april 1 jaar) nog in mn buik en nu loopt ze al vrolijk kletsend langs de tafels ed. ongelooflijk!
En ik ben op haar verjaardag ook 34 weken zwanger, grappig! Ik blijf het onwerkelijk vinden hoor, dat er straks nog zo'n schat bij is..
Maar eerst de verjaardag, dit weekend gaan we lekker op pad voor een feestjurk, cadeau (iemand nog tips???) slingers en wat we nog meer nodig hebben. Heb er echt zin in!

Terug
Bovenaan