1 januari 1e dag menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo

Beetje een stomme vraag, maar twijfel zelf even over de cyclus
1 Jan heb ik mijn 1e dag van de menstruatie gehad, wanneer kan ik mijn volgende menstruatie verwachten,ben de cyclus helemaal kwijt.....
Ben namelijk nog niet ongesteld en begin te twijfelen wanneer ik de rooie duivels weer kan verwachten???

Gr. Nicole

hoi hoi

de gemiddelde ligt op 28 dagen. zelf heb ik zo als ze zeggen een korte cyclus 25 dagen. sommige ook langer 30 35. als je op het gemiddelde zit den ben je nu overtijd. heb je geen klachten of kwaaltjes?
kijk het even aan anders zou ik een test gaan doen
hoe lang ben je trouwens bezig?

liefs kim

Hoi Kim

Ik zie net dat je al gereageerd hebt.Leuk!!
Wij zijn nu voor de 1e ronde bezig voor 3e kindje. We hebben al 2 zonen. Bijna 2 in maart en bijna 4 in Mei. Ik stelde deze vraag hier, want ik wist niet meer hoe de cyclus liep. Ben net gestopt met de pil (in dec)  en heb me niet zo bezig gehouden met de cyclus eigenlijk,dacht zie wel hoe het gaat lopen, maar nu vind ik het wel weer heel spannend allemaal.
En jij hoelang ben jij al bezig en voor de 1e 2e of ook 3e?
Klachten,... verlies nu veel slijm en vorige week een beetje bloed en voel wat in mijn buik maar ik vind het op menstruatie klachten lijken.....Bij de vorige 2 wist ik echt al zelf dat ik in verwachting was,had toen duidelijke klachten en nu niet daarom vind ik het zo moeilijk nu.

Gr. Nicole

Hoi Nicole,

Hoe lang was je cyclus voordat je met de pil begon, gemiddeld? En moest je ook "ontpillen" bij de andere 2 kids?

Maar stiekem wens ik je natuurlijk helemaal geen red devils toe!

Ha
Heb niet hoeven te ontpillen,was bij beide kids direct zwanger.
Daarvoor dus altijd de pil geslikt en kan me niet herrinneren hoe mijn cyclus was ,ben al 18 jaar aan de pil

GR

Hallo

Ik weer even.
Vanmorgen een test gedaan NIET zwanger....??? Jammer
Ik wacht nu maar  af en inderdaad hoop ik dat ik niet ongi wordt.
Jullie horen van me..

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan