1 januari NOD wie nog meer rond deze tijd

A

Anoniem

Guest
Ja ik heb op 1 januari mijn nod wie nog meer???
Laatste klusdag vandaag en dan maar weer wachten he! Al zal het wachten wel niet zo lang duren als anders met al die feestdagen he!!!

Beppie en duimen maar

ja hier is het net op het randje van 2006, nl 31 december!
dat word weer spannend maar het zal deze keer idd sneller lijken te gaan (hoop ik).

ik heb mn nod op 3 januari, dus iets na jullie. Denk ook wel dat het nu sneller gaat dan vorige maand, met de feestdagen enzo, en ben druk met werken, dus dat scheelt ook weer. Ik klus nog even door, want mn vruchtbare dagen zijn nog niet over, zit nu op dag 12.

Hebben gisteren laatste dag gemist ivm ziekte mannetje helaas maar het was dag 15 dus als het goed is is ei al geweest.

We hebben alleen dag 10 en dag 13 kunnen klussen dus ik hoop dat het wel raak is deze keer ik weet dat zaadjes tot 3 dagen kunnen leven dus dan moet het goed zijn maar goed. Baal er natuurlijk wel een beetje van.

We blijven duimen.

Ik zal me jullie trouwens even voorstellen want ik ken jullie geloof ik nog niet
Ik ben Beppie en ben 30 jaar moeder van 2, zoon en dochter en we gaan dus voor nummer 3 we zitten inmiddels al in ronde 7. De eerste 2 waren we eigenlijk direct zwanger dus ik baal daar wel van maar klaag niet hoor want er zijn mensen nog veel langer dan wij bezig.

Hoi hoi,

Ik verwachtte mijn NOD eigenlijk 25 december maar waarschijnlijk heb ik afgelopen weekend pas m'n eisprong gehad dus is m'n NOD ook opgeschoven naar ongeveer de 30e ofzo... Spannend!! Hopelijk met z'n 3tjes het nieuwe jaar in!!

Groetjes!

Hey.

Wat spannend he, mijn NOD is ook 1 januari.
Heb een late eisprong, ongeveer een week voor mijn NOD.
Dus het klussen voor een baby moet nog beginnen...hihi
Veel succes allemaal en hopen op een GOED begin van het nieuwe jaar!!!!

Groeten van Miena.

Ik zit vandaag op dag 13 van mn cylcus (over het algemeen 27 dagen) en een hele goeie positieve ovulatie test gedaan vandaag. De test streep is zelfs nog donkerder dan de controle streep! Jullie snappen wat wij de komende dagen gaan doen haha

Nou onze klusweek is geeindigd gisteren dag 16 ik hoop dat het voldoende is geweest we konden het wegens omstandigheden maar 1x per 3 dagen kunnen doen nu maar hopen dat de zaadjes het volgehouden hebben het kan wel weet ik maar je weet maar nooit.

En nu dan het wachten wachten wachten op 1 januari en dan maar hopen dat de ongi wegblijft en de test positief is.

Terug
Bovenaan