1 keer IVF niet gelukt

Hoi

moet hellaas   mededelen dat de ivf poging mislukt is.

mog vandaag eigenlijk test doen, maar is niet nodig geweest ben zondag al ongie geworden en moet zeggen ben het heel erg op het moment.
Mijn man en ik balen we hadden echt verwacht gedacht dat het dit keer wel zou lukken. er waren twee embryo's teruggeplaatst. en het zag er allemaal goed uit.

Maar het mocht hellaas niet zo zijn. we willen nog heel graag een kindje maar ons zoontje wordt er ook niet jonger op.

En we denken dat we wel even twee maandjes rust pauzen in lassen. mag nog 2 keer ivf. maar heb de afgelopen tijd 6 keer iui gehad en 1 keer ivf nu. en denk dat het voor mijn lichaam wel goed is even op adem te komen.

Groetjes jenny

Hoi Jenny,
Wat erg voor jullie, kan me voorstellen dat het even allemaal zat bent.
Hoe oud is jullie zoontje?
Misschien zeg je volgende week toch weer, we gaan toch weer veder.
Probeer hoop te houden ook al valt het niet mee, weet dat er heel
veel mensen met jullie meeleven, groetjes Miranda

Hallo Jenny,

Wat vreselijk jammer dat het deze keer niet is gelukt.
Moeilijk hè, om dan maar weer gewoon verder te gaan, omdat alles om je heen ook gewoon doordraaid. Het lijkt dan alsof er niets is gebeurt, maar het liefst zou je willen, dat alles even stil staat om zo je verdriet even los te laten. Ik weet dat het pijn doet en ook al hebben jullie al een kindje, dat maakt het verdriet en de teleurstelling zeker niet minder.
Ik heb ook net onze 1e IVF behandeling achter de rug, die helaas ook is mislukt. De dag dat we een test mochten doen, werd ik ongesteld.
Wij hebben morgen een evaluatiegesprek. In welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling?

Veel sterkte!
Liefs,Famke

Lieve Jenny,

Ik wil je graag veel sterkte wensen, ik ben momenteel ook bezig onze teleurstelling te verwerken (terugplaatsing nummer 7- cryo, IVF 2) dus ik kan me heel goed in jouw gevoel verplaatsen
Wij starten weer op 13 juni (IVF 3) , ik heb een aparte topic aangemaakt (teleurstelling)
Enne , zoals bij jou je zoontje er niet jonger op wordt, word ik er zelf niet jonger op
Ik haal de 38 al voor de volgende poging start

Veel sterkte meid

Liefs,
SunshineJo

hoi bedankt voor de reakties,
ons zoontje is nu vier,
we hebben besloten toch nog door te gaan met de ivf, we zijn gek als we de twee keer die we nog hebben laten leggen.

daarna zien we wel weer, we moeten nog wel beslissen of we nu even 1 of 2 maandjes pauzen in lassen.

groetjes Jenny

Terug
Bovenaan