1 keer ongesteld geworden, nu overtijd

<p>hallo! </p><p>In januari ben ik gestopt met mijn pil. Meteen werd ik precies 28 dagen later ongesteld, netjes 5 dagen zoals het altijd is en verder geen andere klachten. </p><p>Ik ging er dan ook echt vanuit dat ik afgelopen vrijdag weer ongesteld zou worden maar tot nu toe nog niets. 2 testen gedaan en allebei negatief. </p><p>Iemand die deze ervaring kan delen? Dat het eerst super regelmatig was en nu al 5 dagen overtijd?</p><p>vind het wat vroeg misschien om de dokter al te bellen maar lees wel eens dan vrouwen met een test bij de huisarts wel positief testen.. </p>

Hoi linz.
Het kan zijn dat je cyclus uit eindelijk wat veranderd na de pil. Toen ik stopte met de pil duurde het een paar maanden voor het echt duidelijk was wat mijn eigen cyclus was zonder de pil te slikken.
Het duurt ook even voor de pil helemaal uit je lichaam is verdwenen dus ik zou het nog even afwachten als ik jou was.
Wil je toch een goeie test doen kan je altijd de digitale test van clearblue doen. Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en heb toen ik overtijd was verschillende testen gedaan allemaal negatief behalve de digitale clearblue test. 

Oké dat is het proberen waard!
ik dacht alleen omdat ik de eerste keer echt netjes na 28 dagen ongesteld was dat het nu ook zo zou zijn. 
Merk dat ik er echt al heel erg mee bezig ben ookal proberen we het pas 2 maanden 

Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil.  Na 31 dagen menstruatie. De cyclus er na duurde 42 dagen (maar niet ongesteld geworden want was zwanger). Na het stoppen van de pil kan je cyclus nog erg onregelmatig zijn dus kan goed zijn dat deze cyclus nu langer duurt. Wacht het rustig af zou ik dus zeggen (is moeilijk, dat weet ik)

Hoi Linz,

ik ben vorig jaar september gestopt,
eerste cyclus helemaal oké,
daarna twee ook opeens 38 dagen,
Nu na een half jaar is het gelukkig eindelijk weer gewoon.

Ik zou het gewoon even afwachten en desnoods eind van de week nog eens een testje wagen:)

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op dit forum en het lijkt me leuk onze verhalen te kunnen delen.
ik ben ook sinds januari gestopt met de pil mijn menstruatie kwam naar 40 dagen dus ik ging ervan uit dat ik 24 maart weer ongesteld zou worden. Inmiddels ben ik nu al 11 dagen “overtijd” en twee negatieve testen verder. Ik voel me niet echt lekker hoofdpijn, misselijk met vlagen, krampen/steken in mijn onderbuik en vermoeidheid. Wel heb ik vier dagen voor mijn verwachte “menstruatie” oud bloed bij het afvegen gehad het was niet noemenswaardig. 
Ik vraag mij af zijn er meerdere die dit gehad hebben ?

Liefs 

Ik ben nog steeds niet ongesteld, morgen al 2 weken overtijd dus. Maar ook gisteren en eergisteren wat bruine afscheiding/oud bloed gehad. Vandaag bijna niets meer van te zien. 
Verder heb ik geen kwaaltjes al denk ik wel bij van alles wat ik voel ‘zou het?’
gisteren een heel klein beetje buikpijn, ik snoep veel meer en had ook wat last van m’n rug... Maar na 3 negatieve testen wacht ik het toch nog maar even af

Zelfde probleem hier!
gestopt met de pil, 1x ongesteld geworden (netjes op tijd) en nu 2 dagen overtijd...
durf nog niet te testen....

Terug
Bovenaan