1 keer ongesteld naar zwangerschap en nu alweer zwanger!!!!!onregelmatige cycles

A

Anoniem

Guest
Ik ben na de zwangerschap van mijn zoontje in december 2005 1 keer ongesteld geweest(eind augustus 2006)Nu geeft de test positief aan maar ik weet niet wat mijn cycles is.wie heeft hier nog meer ervering mee?mijn eerste(negatieve test) was 21 oktober en de eerste positieve 1 november)

Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee maar ergens tussen de 21e oktober en eerste november is de test positief geworden. Toen was je dus 4 weken zwanger. Het is vandaag de 8e november dus je bent minimaal 5 weken zwanger, wellicht al 6 weken en een dag. Een termijnecho zal het over een tijdje wel uitwijzen.

Gefeliciteerd in ieder geval!
Ingeborg

Hoi

bedankt weet jij toevallig ook hoe betrouwbaar de eerste test was?ik heb al heel lang last van mijn borsten

zo vlak na de bevalling zijn die testen minder betrouwar omdat je lichaam nog behoorlijk vol met hormonen zit. de huisarts kan je vast goed informeren hier over.

groetjes,
Janneke

Hey!

Hier wil ik even op inhaken.. Ik ben afgelopen september (de 17e) bevallen van mijn jongste dochter en mijn man en ik laten de natuur haar gang gaan.. Nu had ik op 3 november, 5 november en 6 november positieve testen! Maar..... Dat bleek dus hCG te zijn van mijn vorige zwangerschap, want sinds gister is het hartstikke negatief en ook de bloedtest  was negatief! Conclusie: vanaf nu is een positieve test ook echt positief voor mij! Maar dat verrekte hCG heeft nog tot ruim 7 weken na de bevalling in mijn lijf gezeten....... Mamavandaan, als jij eerst een negatieve test en daarna een positieve test hebt gehad, dan ben je dus echt zwanger!! Want de negatieve test is 'bewijs' dat het 'oude' hCG al uit je bloed was!! Proficiat dus!!!

Liefs Esther en de prinsesjes

mamavandaan is 10 maanden geleden bevallen.dan is er van oud hcg hormoon echt geen sprake.
gefeliciteerd mamavandaan!!als een test positief aangeeft kan het niet anders als dat je zwanger bent.hoelang is nu de grote vraag.je krijgt vast snel een termijnecho.heb je de vk al gebeld?
groetjes kari

Terug
Bovenaan