1 kennig

Hier nooit echt eenkennigheid gehad, maar de laatste tijd af en toe wel. Ook al zijn er allebei (m'n vriend en ik) en gaat 1 van ons weg, kan het ineens brullen zijn. Gelukkig heeft ze daar bij het kdv en oma geen last van....

ja hoor: hier volop! Mevrouw heeft echt haar tijd nodig om te wennen aan nieuwe mensen. Maar sommige dan totaal weer niet.
Van het weekend had ik drie vriendinnen op bezoek, de ene had ze al 3 of 4 keer gezien, de ander nog nooit. Met degene die ze nog nooit gezien had zat ze te spelen, en omdat de ander op de hoek van de bank zat, durfde mevrowu niet langs de bank te lopen...

(geniet stiekem wel een beetje van het feit dat ze als een aapje in mama klimt wanneer ze mensen eng vind ;))

Echt eenkennigheid wil ik het niet noemen, hij moet soms wel even de kat uit de boom kijken bij nieuwe mensen. En hij klampt zich soms echt aan een van ons vast als we ergens binnenkomen (visite), omdat hij dan bang is dat we hem brengen en zelf weer weggaan. Maar ik vind dat ook totaal niet erg, hij heeft dat stukje extra veiligheid dan gewoon nodig, dus no problem!

Hier is er ook geen peil op te trekken: vorige week liep hij lachend en met open armen op een vostrekt vreemde af en begon hij te huilen toen we hem op het kdv aan een leidster gaven war hij normaal gek op is...

Dusseh, eenkennig? Geen idee. Beetje maf, ja dat issie soms wel, hahaha!

X
Evje

Terug
Bovenaan