1 kindje gestopt met groeien.

Gisteren bij de gyn via de echo erachter gekomen dat een kindje gestopt is met groeien. Het kan dus zelfs na twaalf weken nog fout gaan....
Geen miskraam maar een vanishing twin.

jeetje wat vervelend. Tijdens mijn zwangerschap van mijn tweeling kreeg ik bij de 1e echo al een "waarschuwing" dat dat kan gebeuren....maar ik wist niet dat het ook nog na 12 weken kon. Ik kreeg de opmerking bij 6 weken: kom over 2 weken maar terug en dan kijken we of het er nog steeds 2 zijn...Gelukkig waren het er bij 8 weken nog steeds 2, al was 1 kindje kleiner dan de ander... er bleef wel een groeiachterstand bij 1 kindje, maar heb gelukkig een gezonde tweeling op de wereld kunnen zetten...Sterkte ermee, is ook het hartje gestopt?

Sorry hoor, ik werd mama van nr5; maar ik vind het eigenlijk een beetje vreemd dat jij nu jouw verhaal verteld waarin het wel goed is gegaan....
Natuurlijk is dat fijn voor jou, maar het lijkt mij logisch dat ik daar momenteel niet op zit te wachten. Laat ik het zo zeggen... Had jij het fijn gevonden, toen jij schreef dat het mis ging men reageerde met hoe de zwangerschap bij hen wel goed verliep?

Terug
Bovenaan