1 maal roze verlies maar verder niets

<p>Dag dames </p><p>Ik ben nu een klein 7 weken ver en heb op 5 weken een echo gehad met zakje en vruchtje. </p><p>Ik heb in totaal al 3 echo gehad omdat ze bbz wouden uitsluiten </p><p>Nu heb ik altijd al wel wat wit slijm en lijkt dit me normale afscheiding.</p><p>Bij het voelen daarnet had ik plots wat roze slijm met dus bloed in!</p><p>Ik was zo in schok dat ik het niet goed heb bekeken. </p><p>Eén 2 tal uurtjes later nog eens gevoeld maar alles blijft helder (ik veeg af op wit wc papier)</p><p>Ik heb geen krampen maar ben toch zo bang. </p><p>Iemand die dit erkent?</p><p> </p><p> Aub Geen miskraam verhalen, dit maakt me enkel angstig en morgen heb ik een echo. Niet grof bedoels maar ik wil wat kracht en positieve verhalen xx</p>

Ik heb 1x roze afscheiding gehad.. ben morgen 18 weken zwanger en ik was heel bang voor een miskraam en keek dus bij elke toilet bezoek het papier na of er bloed bij zat.. ik dacht 1x roze afscheiding gezien te hebben en daarna niet meer.. 
Maar je zegt dat ze een bbz wilde uitsluiten? Je zult vast symptomen hebben gehad die ervoor zorgde dat ze dat wellicht vermoedde.. dan zal dit misschien een onderdeel van dat proces zijn.. 
Als het geen helder bloed is, geen zorgen werd mij verteld!! 

Als het alleen licht roze slijm is en verder niks is dat vaak wel positief. Ik heb dat ook gehad en was meteen bang (slechte ervaringen gehad). En heb daarna niks meer gezien. Kreeg meteen een echo en er was niks aan de hand. Zoals hierboven zal het misschien gelinkt zijn aan de verdachtte bbz? Dat ze niet weten waar het vandaan komt. Je baarmoeder is super gevoelig en roze slijm wijst op heel weinig bloed echt druppels. 

Hey dames, dank je voor de antwoorden.
De reden dat ze bbz wouden uitsluiten was omdat ik niet wist wat een innestelingsbloeding was en in paniek had gebeld.
Dan blijven ze échos en bloed pakken tot ze zien dat het goed zit en dat is dus 100 procent zeker het geval! Ik had me gwn misrekend ;)

Bloedverlies, hoe weinig ook, is inderdaad altijd heel spannend. Ik heb vanaf de eerste (8 weken) tot de laatste (20 weken) echo regelmatig bloedverlies gehad, meestal lichtroze afscheiding. En heb nu een gezonde zoon van een maand oud in m'n armen liggen:)
Het is daar beneden erg goed doorbloed, vaak na seks, harde ontlasting of zwaar tillen  maar soms ook zonder duidelijke oorzaak, kan er zomaar een adertje springen maar is er verder niks aan de hand.
Veel succes!

Ik zou me niet te druk maken, daardoor kan je ook sneller een vaatje laten springen waardoor je zelf denk dat 't niet goed is maar ondertussen gewoon erbij hoort! 
Zelf heb ik een hoop miskramen gehad en nu 19 weken zwanger.. Dat roze verlies had ik bij deze goede zwangerschap ook, dit was zelfs het teken dat ik dus zwanger bleek te zijn!
Zolang je geen buik krampen hebt, is het echt een innesteling! Een miskraam begint met ernstig buikpijn en dan bloed een innesteling is roze en geen krampen, dus zou zeggen geniet ervan! 

[quote quote=10184332]Ik zou me niet te druk maken, daardoor kan je ook sneller een vaatje laten springen waardoor je zelf denk dat ’t niet goed is maar ondertussen gewoon erbij hoort! Zelf heb ik een hoop miskramen gehad en nu 19 weken zwanger.. Dat roze verlies had ik bij deze goede zwangerschap ook, dit was zelfs het teken dat ik dus zwanger bleek te zijn! Zolang je geen buik krampen hebt, is het echt een innesteling! Een miskraam begint met ernstig buikpijn en dan bloed een innesteling is roze en geen krampen, dus zou zeggen geniet ervan![/quote]
Lizara, ik ben 7 weken ver. Een innestelingsbloeding is het dus niet . Ik kreeg reeds 3 échos waarop geen bloed te zien was in de baarmoeder.

Ik belde daarnet even naar men gynaecoloog en ze zei dat het wss niet was om me zorgen om te maken. Laten we hopen  :D

Terug
Bovenaan