1 maand gestopt

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen, ik ben Sylvia, 24 jaar woon samen met mijn vriend en we willen heel graag een kindje. Ik ben begin januari gestopt met de pil en momenteel ongi. Ik ben er in gedachte de hele tijd mee bezig en omdat mijn vriendinnen er nog helemaal niet mee bezig zijn zoek ik meiden om er over te kletsen en ervaringen uit te wisselen.
groetjes Syl

hallo mijn naam is dominique en ben 25 jaar! mijn vriend en ik wonen ook samen en zijn sinds half november gestopt met de pil! ondanks dat bij mij in de omgeving wel iedereen er mee bezig is denk ik er ook veel aan hoor! soms best lastig omdat ze zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet houden omdat het dan niet goed wil lukken! leuk dat je ook hier bent om je ervaringen te vertellen! ik zit in spanning moet volgende week ongi worden maar liever niet natuurlijk!! liefs dominique

Hallo Sylvia,
Ik zou zeggen join the club! Sommigen zijn van jouw leeftijd, anderen jonger of ouder. De een kort en de ander al langer bezig om deze wens te verwezelijken. Maar we hebben allemaal dezelfde wens: een kindje! Je kunt hier altijd terecht met vragen of je ervaringen delen. Er is altijd wel een luisterend oor.
Groetjes, Kat

Hoi Sylvia,

Welkom hier. Hier kan je kletsen wat je wil! Iedereen heeft dezelfde wens.
Succes met alles
Liefs Joanna

Hi Sylvia,

Welkom!!!
Tis net wat de andere meiden zeggen....iedereen is er hier mee bezig en iedereen krijgt steun van elkaar en advies!!!

LIefs Flower

Hallo sylvia, hier nog een silvia maar dan met een i.
Ik schrijf hier onder sil dus komen we ook niet door de war.Ik ben trouwens 24.
Wij zijn ook gestopt maar wachten nog 1 maandje omdat we in juni gaan trouwen en ik niet met een (te) dikke buik in mijn jurk pas, mocht het gelijk raak zijn dan he.

Ik vind het erg leuk om alvast mee te lezen en mee te leven met de andere meiden.

Succes met klussen,
liefs sil

Hoi hoi,
ik ben ook nieuw hier! Woon ook samen en willen ook heel graag een kindje! Sinds januari zijn we het aan het proberen, helaas vandaag toch ongesteld geworden, ben er nu al goed ziek van! Ik dacht echt dat ik meerdere verschijnselen had, zoals pijn aan mijn borsten, de afgelopen week echt een bepaalde pijn in mijn buik, iets wat ik nog nooit heb gehad! Ik snap er dus niks van! Maar ja we gaan met een postieve blik door!

Hallo,
Ook ik ben nieuw. Ik ben 28 jaar en net een maand geleden gestopt met de pil. We zitten dus met goede moed in de eerste ronde. Maar we zullen nog even geduld moeten hebben omdat ik net met de pil ben gestopt nadat ik 12 jaar aan de pil ben geweest. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat valt niet mee!!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan