1 maand na miskraam

<p>Hallo,</p><p>Ik heb even een vraagje. Mijn vriend en ik waren onverwachts zwanger geworden, na 10 weken hebben we een miskraam gehad en helaas nog geen echo gehad, omdat de verloskundige niet goed gerekend had :(</p><p>Nu na 1 maand ben ik nog steeds niet ongesteld geworden en vraag me dan ook af wanneer ik eventueel weer een zwangerschapstest kan uitvoeren? Ik heb nu sinds 3 dagen meer last van me maag dan anders, heb bijna gehele tijd hoofdpijn en voel me erg moe laatste tijd. </p><p>Verloskundige had aangegeven dat het per persoon natuurlijk verschillend is wanneer de ongesteldheid weer komt. Bij de een is dit na 4 weken en bij de ander kan het wel paar maanden duren. </p><p>Ik zou graag advies van jullie willen vragen, heeft er misschien iemand ervaring mee? </p><p>Groetjes deempje </p>

Bij mij duurde t echt lang voor mn lijf t had opgeruimd. Zw test was positief na 1 mnd, maar was dus nog hcg vd miskraam. Eisprong komt pas als alles weg is. Maar als je bloedverlies weg is volgt de eisprong vanzelf. Je kan ook ovutesten doen? Kijken wnnr je eisprong komt? Blijven die donker, kan dat wijzen op zwangerschap..

Toen ik het vruchtje had verloren, heb ik de dag daarna een echo gehad en hier bleek dat alles er al uit was. Zw test was 1 week erna al negatief. Als ik die ovutesten mu zou doen en er nu niets uit kom? 

Gemiddeld worden vrouwen 6 weken na de miskraam weer voor het eerst ongesteld. Bij mij klopte dit precies! Natuur is iedereen anders, maar het is niet gek dat je nog niet ongesteld bent.. 

Terug
Bovenaan