1 maand na missed abartion weer zwanger?

<p>hallo allemaal, </p><p>Ik ben nieuw geregistreerd hier en wil graag mijn verhaal kwijt en misschien zijn er meerdere vrouwen met dezelfde ervaring.<br /><br />19 augustus 2019 was mijn eerste echo (8-weken). Tijdens de echo is geconstateerd dat de hartjes van de tweelingen niet meer kloppen. Volgende dag ben ik langs de gynaecoloog geweest in het ziekenhuis en dezelfde dag ben ik gecuretteerd. Dit was heel heftig voor mij ook omdat ik niet wist dat het een tweeling was kwam het als klap aan. De dag na mijn curettage zijn we op vakantie gegaan van 3 weken. 3 weken lang hebben wij geen gemeenschap gehad nadat wij terug waren van vakantie ongeveer in de week van 16 september hebben wij weer gemeenschap gehad en daarna ook nog. <br /><br />Op 28 september zag ik bloed elke keer na mijn wc beurtje. het was vrij weinig en zag alleen maar bloed wanneer ik het weg ging vegen. Op 1 oktober kwam het pas echt door en kreeg ik ook menstruatie klachten. dit hield ik een week aan. <br /><br />Op 16 oktober had ik een na controle bij de gynaecoloog. dit ging goed en de gynaecoloog had mij uitgelegd dat als je je menstruatie hebt gehad dat je geen zwangerschap hormonen meer kunt hebben in je lichaam. <br />zodoende bij thuis komst vond ik het belangrijk om weer een zwangerschapstest te doen om er zeker van te zijn.  zwangerschapstest van de action gaf positief aan. twee dagen later wou ik toch zeker zijn van mijn zaak en heb ik de digitale Clearbleu test gehaald waarop je kunt zien hoeveel weken je zwanger bent. deze gaf aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. <br /><br />25 oktober heb ik nogmaals de action test geprobeerd en die geeft weer positief aan. <br /><br />Om mijn lange verhaal kort te maken kan ik er niet in geloven dat het allemaal zo snel kan gaan en of ik ook wel echt zwanger ben. Het lijkt een sprookje die te mooi is om waar te zijn... <br /><br /><br /></p><p> </p><p> </p>
 
16 oktober een na controle?.
Checken ze dan via een echo of alles echt weg is of ?
Mij lijkt als je daarna gelijk ging testen dat ze dit al op je echo hadden moeten zien toch ??
Of heb je geen echo gehad ?.
Zou natuurlijk wel kunne dat je snel weer zwanger bent.  Ik lees daar meerdere verhalen over.
Dus hopelijk is het ook zo en ben je weer opnieuw zwanger ?
 
@nicolleB   Nee ze hebben geen echo gedaan doordat ik al ongesteld ben geweest wisten ze wel zeker dat alles goed zat. Ze hebben alleen een kweekje afgenomen om te kijken of ik geen infectie of dergelijke had. 
 
Allereerst wat verdrietig zeg dat je dat meegemaakt hebt. En dan ook nog eens een tweeling.
Direct weer zwanger raken kan zeker. Ik was zelfs direct zwanger nog voordat mijn eerste menstruatie geweest was.
Het lastige als je geen controle echo hebt gehad, is dat je niet weet of er restjes zijn achtergebleven. Dit kan ook zorgen voor bloedverlies (en verward worden met menstruatie) en zolang er restjes zitten blijven zwangerschapstesten ook positief. Het is jammer dat je niet eerder gecheckt hebt met testjes of het hormoon weg was. Als je echt een Omo witte in handen had gehad en nu ineens een positieve, dan is het echt raak. Dat heb je niet gedaan denk ik he? 
 
Terug
Bovenaan