1 maand ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik probeer zwanger te raken van ons tweede kindje. Er is alleen een klein probleempje. Ik ben nu al een maand lang ongesteld en dat helpt natuurlijk niet echt. Ik ben 17 januari gestopt met de pil en 20 februari werd ik weer ongesteld. Niet super veel bloedverlies, maar toch... Op 5 maart werd ik weer ongesteld, in de tussentijd had ik geen bloedverlies, maar wel veel bruine afscheiding. Nu, 17 maart, verlies ik weer bloed. Geen grote hoeveelheden, maar het is wel echt bloed.
Ik heb dit de eerste keer dat we zwanger probeerden te worden niet gehad, toen was ik weer gelijk regelmatig ongesteld. Misschien ben ik na de bevalling weer te snel met de pil begonnen, ik was toen net 1 dag ongesteld. Of misschien komt het doordat ik een andere pil geslikt heb.
Zijn er meiden die dit ook hebben, ik word er namelijk nogal onzeker van!
Groeten, il

hoi,misschien is je lichaam wat van slag dat je  de pil opnieuw niet meer slikt ik kan er niet over mee praten want ik ben pas voor de eerste bezig en als je het niet vertrouwd moet je gewoon de dokter bellen of je wacht het nog ff af succes en het beste ermee

Terug
Bovenaan