1 maand

Hallo allemaal,

Dit is de eertse keer dat ik hier op kijk, en vind het echt heel tof, dat jullie elkaar toch zoveel mogelijk raad proberen te geven.

Maar ik heb natuurlijk ook een vraag....
Ik ben nu al bijna drie weken gesto[pt met de pil, en moet dus over een paar dagen ongesteld worden....
Ik hoor iedereen over een tijd van 3 a vier maanden praten, maar is het ook mogelijk dat je de eerste maand al zwanger bent....????
Alvast hartelijk bedankt.
En het is misschien een domme vraag, maar wat is NOD???

Groetjes en nieuw meissie

haai haai, ik ben ook nog niet zo lang bezig (eind juni gestopt) en ondanks alle 'verschijnselen' ben ik toch ongesteld geworden. De kans is niet groot dat je meteen al zwanger wordt, maar bestaat wel. Je NOD (Niet Ongesteld Dag) is de dag waarop je (kan je uitrekenen) ongesteld zou moeten worden, maar dat natuurlijk niet wilt omdat je zwanger wilt raken.

Succes en hou ons op de hoogte! liefs Bar

Hi zoey,
gezellig dat je er bij komt!
Hoe meer 'lot'genoten hoe beter!

Tuurlijk kan je de eerste maand zwanger worden. maar je hoort er heel tegenstrijdige berichten over.

Ben nu zelf veel aan het lezen en in het ene boek wordt het afgeraden (ivm moeilijk te bepalen wanneer je dan zwanger bent geworden (lekker belangrijk!! hebben ze toch echo's voor??))

En in andere boeken lees ik weer dat je in de eerste maand na het stoppen een verhoogde kans op vruchtbaarheid hebt?!?! en in een ander boek weer dat je een verhoogde kans hebt op een 2 eiige tweeling!! (= natuurlijk ook verhoogd vruchtbaar, is maar hoe je het ziet)

Ik zelf ga maandag naar de huisarts om eea na te vragen. Ga dan ook gelijk beginnen met foliumzuur.

Wanneer ik bij de huisarts ben geweest zet ik het wel op het forum.
Niet dat je er waarschijnlijk wat aan hebt maar toch... het houd mij van de straat.

Liefs
Bieb.

Ja hoor! Je kunt gemakkelijk en zorgeloos zwanger raken zodra je gestopt bent met de pil. Het is mij twee keer overkomen; stoppen met de pil, gelijk zwanger en een fijne en normale zwangerschap. Ook mijn twee kindertjes zijn heel gezond en normaal, lol. Dus; het kan!
liefs Helen

Terug
Bovenaan