1 of 2 babyfoons (ivm meerdere kindjes)

Ik vroeg me af hoe jullie dit doen.
Zoonlief is nu bijna 2 en heeft nog steeds een babyfoon op zijn kamertje staan.
Binnenkort komt nr. 2 erbij en die slaapt op een andere kamer.

Maar wat nu te doen met de babyfoons?
Allebei een aparte babyfoon op de slaapkamer of 1 babyfoon op de overloop. Nadeel is dan wel dat de deuren van de kamertjes open moeten blijven.

Hoe doen jullie dit?

Onze zoon is straks 20 maanden. Wij houden het bij 1 babyfoon. Waarschijnelijk op de overloop. Of gewoon op de baby kamer en de sensitif op full! Dan horen we het denk ik ook wel.

Maar ook ik heb even getwijfeld 1 of twee. Stel ik wil later toch nog 1 erbij dan kopen we dan met der tijd nog een goedkopere versie denk ik.

Groeten

Diarich

Feline sliep het eerste jaar bij ons op de kamer (2 kamerappartement dus moest wel). Dus toen was een babyfoon niet nodig en nu ook niet. Nooit een gekocht en doe het nu ook niet, hoor het kindje toch wel.
Ik zou trouwens als ik jou was de babyfoon bij de oudste weghalen.

groetjes Maris

Haaaai

Tja, dat is een hele goede.
Ik heb daar ook over nagedacht en ik ben er eigenlijk nog niet uit.
Onze babyfoon (die nu bij mijn dochtertje op de kamer staat) heeft slaapliedjes erop zitten en deze wordt altijd aangezet als ze gaat slapen, ze slaapt er heerlijk op in en het is eigenlijk een soort slaapritueeltje geworden.
De baby komt ook op een andere kamer te liggen dus wij hebben ook de optie of babyfoon op de gang (maar dan zijn de slaapliedjes verledentijd voor dochterlief of een andere babyfoon erbij.
Ik wacht de komst van de tweede gewoon even af, hij/zij komt de eerste weekjes toch bij ons op de slaapkamer en ga proberen om mijn dochtertje te laten afkicken van de slaapliedjes hahahaha.
We zien het wel!!!!

Groetjes Naomi

Wij nemen straks wel 2 babyfoons.
Eentje op de overloop, waar de 3 oudsten aan kunnen 'krabben' als er wat is; zo maken ze elkaar niet wakker, en eentje op de babykamer.
Dit hebben wij na de vorige bevalling ook gedaan, en bevalt ons uitstekend.
We hebben best een groot huis, en je hoort het anders echt niet.
We zetten de ene op het a-kanaal en de andere op het b-kanaal.
Nooit problemen gehad met ruis ofzo.

Terug
Bovenaan