1 of 2 dagen na eisprong meteen bloeding

Hoi lieve mensen, misschien dat jullie me kunnen helpen? Het zit namelijk zo.

Ik probeer zwanger te worden, heb ovulatietesten gekocht en weet daardoor ongeveer wanneer mn eisprong was. Nu is het zo dat ik 1 dag na mn eisprong echt 3 tot 4 dagen bloeding heb gehad.. het was wel echt veel moet ik zeggen, maar anders dan mijn normale menstruatie. Weet 1 van jullie wat dat betekent? Geen innesteling lijkt mij? Die is pas na enkele dagen. Ik raak er een beetje gestrest van want ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.

Ik heb daarna wel ovulatietesten gedaan, die had ik nog over en die zijn allemaal positief (al 3x getest, bij alledrie 2 duidelijke strepen).

Ik heb voor de zekerheid maar zwangerschapstesten besteld want voel me de laatste tijd ook misselijk en mn humeur is de laatste tijd ook veranderd. Hoop echt dat ik 2 strepen krijg op de zwangerschapstest maar die bloeding na mn eisprong maakt me onzeker. Weet iemand raad of heeft iemand dit ook gehad??
 
Hallo yasminrima,

Ik heb zelf een innestellingsbloeding gehad en die was een paar dagen voor mijn menstruatie zou beginnen. Dit duurde ook maar 2 dagen en was geen helderroodbloed. Zou je ovulatie eerder geweest kunnen zijn dan jij denkt?
 
Terug
Bovenaan