1 of 2 slaapjes??

Hoi hoi,

Iris slaapt al een aantal maanden alleen 's middags, meestal van half 1 tot ongeveer half 3/ 3 uur.
Bij mijn schoonmoeder wil ze nog wel eens 's ochtends rond een uur of 10 slapen, maar dan slaapt ze 's middags erg slecht.

Groetjes Syreetha

hier nog 2 slaapjes, soms slaat ze wel over maar is ze avonds echt hartstikke moe

ochtends meestal half uurtje, als ze langer slaapt dan slaapt ze middags weer korter
soms slaapt ze van 11-13 en is het dus 1 slaapje
maar meestal toch wel 2 stuks

hihihi klinkt dat vaag he?

groetjes sabine

Hier wisselend sinds enkele weken 1 of 2 dutjes, maar sinds afgelopen zaterdag echt maar 1 dutje van ongeveer 2 - 2,5 uur

Ik ben benieuwd of het zo blijft. Ik mis het stiekem wel een beetje die 2 mama-pauze-momentjes

grtjes

hoi allemaal,

hier is het thuis een power nap in de box van ong een half uurtje in de ochtend en dan 's middags van 13 - 15 uur ong.

bij de oppas van 11-13 ongeveer en daar blijft het dan bij

groetjes maaike

aleiyah slaapt vanaf dat ze geboren is maar 1 keer op een dag.
in het begin lag ik haar sochtends wel in bed, voor haar rust. maar slapen deed ze dan niet.
nu slaapt ze smiddags wel.
tijd verschilt hoelang ze slaapt. moet de oudste smiddags nar school, dan slaapt aleiyah van kwart voor 1 tot kwart over 2. hoeft ze niet gestoord te worden, gaat ze om 12 uur tot 1 uur, 2 uur, 3 uur.... tot het moment tot ze wakker wordt dus. en dat verschilt heel erg bij haar.

de oudste is 3,5 jaar en slaapt nog steeds tussen de middag!!! das echt een slaapkoppie, altijd al geweest! toen ze een baby was sliep ze van de 24 uur, echt wel 20 uur. aleiyah is tegenover gesteld. die sliep maar 4 uurtjes hahahaha

ik denk dat aleiyah over een half jaartje helemaal geen slaapje meer nodig heeft overdags, maar de toekomst zal het uitwijzen :)

liefs, do

demi slaapt eigenlijk een beetje wisselend
maar meestal nog 2 slaapjes 1x sochtend en 1x smiddags maar de tijden wisselen heel erg
ook afhankelijk wat we gaan doen en of ze vroeg wakker was (omdat ik moest gaan werken)
kus

Terug
Bovenaan