1 of 2 wagens???

Meiden,

even een praktische vraag: ben inmiddels trotse bezitter van een dubbele wagen. Als ons 2e moppie geboren wordt, is nummer 1 nog geen anderhalf, dus het leek me heel praktisch. Alleen: de oudste gaat 2 dagen naar het kdv. Als ik op die dagen met nr 2 ga wandelen, doe ik dat dan ook met die dubbele wagen?? Heb je zo'n leeg zitje voorin....
Wie heeft hier ervaring mee?

Wagen van nr 1 ligt inmiddels op de sloop (of heeft iemand nog een onderstel van Mutsy te koop voor weinig? Bak heb ik nog), daar zijn we doorgezakt en dat is geen optie meer. Op de wagen die we nu gebruiken voor nr 1 kan geen bak, das een echte zitwagen.

Praktisch probleem dus, maar wie weet heeft 1 van jullie een oplossing??

Groetjes, Dee

Hoi,
Ik zou het gewoon bij die ene duowagen houden hoor, zo'n lege bak is dan weer handig om je boodschappen oid in te doen.
Voor die 2 dagen zou ik echt geen andere kinderwagen gaan kopen, en voordat je het weet  kan  de baby weer in een buggy liggen.

Groetjes!

Lastig. Maar weet ook zo snel geen oplossing.

Wij hebben dat probleem niet, Hannah is inmiddels 2 en al bijna 2,5 als de baby er is. Wij hebben ook een Mutsy trouwens en daar kun je los een duozitje voor kopen, dat leek me altijd erg handig, maar is nu dus niet nodig omdat er wel bijna 2,5 jaar tussen zit. Als ik geen miskraam had gehad was die baby rond deze tijd geboren (was 10 dec uitgerekend, as woensdag, blijft toch een beetje raar...).
Hannah liep vrij laat (met 19 maanden voor het eerst los), dus als ze nog maar anderhalf was geweest, had ik zeker wel een dubbele wagen willen hebben. Nu wil ze niet veel meer in de wagen zitten. Meestal loopt ze nu zelf (kan echt al best lange stukken), alleen als ze moe is (als we echt een paar uur in de stad rondlopen ofzo) wil ze wel in de buggy/kinderwagen en dan gaat ze daar ook in slapen. Dus als we lang weggaan nemen we hem wel mee (ook handig om al je boodschappen in te stapelen, hoef je niet te sjouwen...)

Is het niet een idee om een buggy erbij te kopen misschien? Die hoeven niet duur te zijn. Wij hebben wel een vrij prijzige en ik ben er echt heel blij mee, want is echt een super ding, loopt voor ons lekker en zit voor Hannah comfortabel. Maar je kunt er voor een paar tientjes al kopen.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 22 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

hoi,

ik heb op marktplaats een buggy voor 10 euro gekocht, en daar deed ik dan 1 kindje in als ik er niet met 2 hoefde te lopen.

succes, en ik doe het straks met 3 kinderen zo: 1 in de draagzak, 1 in de buggy en 1 is net 4 die loopt gewoon mee.

Beetje creatief, dan kom ik overal

Hoi,

als de kleine wordt geboren in April is Bas 22 maand. Hij loopt al vanaf 13 maand dus ik denk dat ik geen duowagen ga aanschaffen.
Hebben nu een mutsy gekocht met een kiddyboard erbij.
Als hij dan moe wordt van het lopen kan hij daar altijd nog op gaan staan.

Eventueel zouden we er zo'n duozitje bij kunnen kopen als het echt nodig blijkt te zijn. Maar we wachten eerst even af.

Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan