1 okt

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen dames,

Ik had vrijdag mijn NOD.
Ben nog steeds niet ongesteld geworden.
Voel me ook niet zwanger, maar het moet haast wel raak zijn.
Ik heb altijd zo'n goed regelmatige cyclus gehad....

Maar ik ga denk ik pas woesndag testen.
Als ik het vol kan houden teminste.

Ik brandt wel van nieuwsgierigheid natuurlijk !!!

Ginger, jammer dat jij weer een maandje moet wachten, ik zal weer voor je duimen. Duim je nog een dag of twee voor mij ??

Liefs Jeannette

ik had 2 okt ongi moeten worden maar ben het ook nog niet wij gaan donderdag een test doen.dus wij branden ook van nieuwschierigheid net als jij spannend he.trouwens ik voel me ook niet echt zwanger,maar wel super moe heb jij dat ook en heb totaal geen ongigevoel wat ik normaal wel altijd heb en me cyclus is altijd om de 26 dagen.nou duimen dan maar he groeten pepe.

Hoi, spannend hoor,succes en ik lees het wel.
Ik ben nu net gestopt moet pas 28 okt.weer ongie worden. duurt nog even.
Maar het steeds spannend, voor mij de 2e zwangerschap worden.
Groetjes.

Echt spannend!! Ik hoop voor jullie dat jullie inderdaad zwanger zijn. Zelf moet ik morgen ongi worden en vind het ook erg spannend. Hou ons op de hoogte.
Groetjes Lisanne

Lieve Pop,

Hopelijk is het raak!!! Ik duim ontzettend hard voor je.DUIM-DUIM-DUIM!!!!!!!!
Ben je normaal altijd keurig op tijd? Knap van je, dat je zolang kunt wachten. Ik had al lang getest!

Laat je me gauw wat weten?
Heel veel sterkte en een heeeeel dikke knuffel!!

Ginger

Daar hebben we onze lefhebster weer hoor !!!! Ik ga je echt nomineren voor het Gynesse Book of Records, voor degene die het langst kan wachten met testen !!!!! HAHAHA
Ik hoef dus niet te vragen hoe het met je is !!!!! Volop in spanning !!!!! Ik ga onwijs hard voor je duimen dat jullie deze keer super veel geluk hebben en dat het zo is dat je zwanger bent !!!!! Succes woensdag !!!!

Heel veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan