1 oktober 2008 over naar Forum 2-3 jaar !!!

Hoi Mama's,

Laten we er nu allemaal niet te moeilijk over doen en met z'n alle op 1 oktober overgaan naar het 2-3 forum. Dan zijn  alle zomer  kindjes 2 jaar geworden.

Als we dan allemaal tegelijk overgaan dan veranderd er eingenlijk niets alleen de naam van het forum. Dan hoeven we ook niet zo paniekerig te doen of dit forum nu weg gaat of niet.. En geloof me,.. ze laten dit forum écht niet als enige bestaan!

Dus schrijf het in je agenda, schreeuw het van de daken en vertel het verder want op

1 OKTOBER 2008

gaan we "verhuizen"!

Gr Esmé mv Kay

ps: of heb ik nu kwade gezichten???

Wat een ontzettend goed idee !! Gewoon met zijn allen verhuizen !! Word wel wennen hoor, maar dan zijn onze kids bijna allemaal 2....
Maar bij welke topic zouden we dan gaan schrijven ?? Dat moeten we dan voor die datum wel even duidelijk hebben denk ik, want anders gaan we misschien zoeken (we vinden elkaar dan vast wel )

Dus uhm vanuit hier geen probleem....
In oktober pakken wij onze pc op en verhuizen naar 2-3 jaar !!

Jolanda

Gewoon bij ontwikkeling..

Blijf ook liever hier met een eigen forum hoor, maar geloof me, ze sparen ons niet!

En wie weet hebben we wel een crea mama die zelf een forum kan opzetten??

Gr Esmé

@ Esmé:

Heb jij contact gehad met JG hierover? Je komt zo stellig over namelijk. Waarom denk je dat ze "ons niet sparen" ?

Groetjes,
Ellen mv Julian

is het geen idee (of is dat al gedaan???) om het gewoon te vragen aan de moderator van dit forum (o-1 jaar) die kan denk ik wel achterhalen wat de bedoeling is en of wij in het geheel overkunnen naar 0-2 jaar in deze opstelling zonder verlies van de topics.???

groetjes Veronique

quote: Veronique_Franco reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2008 13:51:46'));

is het geen idee (of is dat al gedaan???) om het gewoon te vragen aan de moderator van dit forum (o-1 jaar) die kan denk ik wel achterhalen wat de bedoeling is en of wij in het geheel overkunnen naar 0-2 jaar in deze opstelling zonder verlies van de topics.???

groetjes Veronique

Ik zeg: briljant plan!

OOk ik vind het niet nodig om te verhuizen, zolang we hier staan maar de suggestie van de twee dames voor mij: het aan JG vragen vind ik nog veel beter. Dus ik heb de vraag gleijk maar aan ze gesteld. Als er een antwoord komt, horen we het vanzelf

Annemieke

Terug
Bovenaan