1 pil geslikt (marvelon)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb een vraag. Ik schaam me eigenlijk rot. Ik hoop dat jullie me begrijpen. Ik ben al een tijdje gestopt met de pil vanwegen een kinderwens. Maar omdat ik hevige ruzie had met mijn partner heb ik een keer een pil ingenomen. Ik weet het is stom en kinderachtig. Maar ik was echt woest op hem. Ik was net twee dagen van mijn ongi af toen ik die pil nam. Maar een week later toen ik mijn eisprong zou hebben kreeg ik een bloeding van een dag. Kwam die bloeding nou door mijn eisprong of kwam dat door die ene pil? Ik hoop dat jullie toch willen antwoorden na die stomme stunt van mij. Maar ik zit er echt mee.

Groetjes anoniempje

Hoi Anoniempje,

Je hoeft je echt niet druk te maken. Mijn zus werd gewoon zwanger terwijl ze aan de pil was en kwam er pas na 3 maanden achter (omdat je toch gewoon ongi wordt als je aan de pil bent omdat het een kunstmatige bloeding is). Het wordt pas echt gevaarlijk als je er 2 of 3 op een dag neemt (dan werkt het nl. als een morning after pil).

wat heeft dit voor een zin 1 pil?? dan kun je niet gelijk vrijen zonder dat je zwanger word hoor!!??
maar het kan in ieder geval geen kwaad.
succes verders
liefs sandra 15w & 5d

Hoi meiden,

Ik wilde beginnen met bedanken voor jullie reactie's. Maar ik wilde eigenlijk weten of ik nou een bloeding kan krijgen van 1 pil slikken? Het was wel toevallig dat ik net eigenlijk mijn eisprong moest hebben en een lichte bloeding kreeg. Het was maar 1 dag dus is het nou een eisprong bloeding geweest of een bloeding door die ene pil?

Heel veel liefs Selma

Terug
Bovenaan