1 positief 1 negatief

Iemand dit al mee gemaakt?

Ik heb 2 ultravroeg testen van clearblue gekocht ( 1 digitale & 1 met streepjes )

Die met streepjes geeft duidelijk positief aan en de digitale geeft een min aan van negatief , mijn maandstonden zouden er overmorgen moeten aankomen en weet dus niet welke van de 2 te vertrouwen?
 
Oeh, nog even snel een test doen denk ik!? Ik zou zeggen, als hij positief aangeeft dan klopt dat sowieso. Ik geloof dat er vaker een fout zit in een negatieve test krijgen die eigenlijk positief had moeten zijn dan andersom. Maar wil je ook niet te blij maken want zeker weten doe ik het ook niet, dus ik zou gewoon nog een test gaan doen voor de zekerheid!
 
Hi!
 
ik heb binnen 4 dagen mijn maandstonden en de positieve test is de ultra clearblue die 6 dagen voor de maandstonden kan testen. 
deze leek heel positief in het daglicht. De digitale clearblue en action testen zijn negatief.. ik hoop ergens dat dat komt door dat deze pas positief testen verder in de zwangerschap. De positieve test was 6 dagen voor mijn maandstonden. De digitale heb ik iets langer in de urine gelaten mits ik verkeerd gelezen had en het dus minder lang moest dus mss daarom negatief?
 
Hi!
 
ik heb binnen 4 dagen mijn maandstonden en de positieve test is de ultra clearblue die 6 dagen voor de maandstonden kan testen. 
deze leek heel positief in het daglicht. De digitale clearblue en action testen zijn negatief.. ik hoop ergens dat dat komt door dat deze pas positief testen verder in de zwangerschap. De positieve test was 6 dagen voor mijn maandstonden. De digitale heb ik iets langer in de urine gelaten mits ik verkeerd gelezen had en het dus minder lang moest dus mss daarom negatief?
 
Terug
Bovenaan