1 positieve test en 2 negatieve

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik heb vorige week woensdag een positieve test gehad. Afgelopen zaterdag en vandaag een negatieve. Ben ondertussen 10 dagen overtijd. Heeft iemand dit ook eens gehad? </p><p>Thanks alvast X</p>

Ik lees dat je ongeveer 4 maanden geleden bevallen bent, heb je nu alweer een regelmatige cyclus? Testen kunnen helaas fals positief geven, heb je het idee dat je ook symptomen hebt die zwangerschap aangeven? Dan zou je inderdaad bloed kunnen laten prikken, maar zal toch verwachten dat een test het inmiddels ook aan zou geven, ik heb na mijn mk nog een heeel licht positieve test gehad op Action early en hcg in bloed was toen 4,8 zo gevoelig zijn die testen tegenwoordig dus. Succes meis

O sorry ik keek niet goed naar de datum van die berichten ? bevalling is inmiddels langer geleden, maar heb je wel een regelmatige cyclus?

Hoi,
De datum van mijn eerste kindje klopt niet, hij is al ruim anderhalf. Maar was bij hem na 2 maand stoppen van de pil al zwanger. Ben afgelopen december weer gestopt met de pil mijn ongesteldheid kwam 2 dagen later. Maar ben nu al 12 dagen overtijd. Gister met ochtend urine getest en weer negatief. Denk dat ik de huisarts maar moet gaan bellen. 

Dan kan je het door middel van bloed laten prikken bevestigen of uitsluiten en anders komt het echt omdat je cyclus nog niet regelmatig is na het stoppen van de pil

Ja ik heb dit ook gehad en snap het nog steeds niet. Ik had een keidikke tweede streep. Bleek wel een blaasontsteking te hebben. Wel een hevige bloeding gehad de volgende menstruatie, met wat weefsel erin. Misschien mis gegaan vlak na de innestelling? Dan kan er al even hcg zijn gemeten, wat erna weer snel te laag is om nog te detecteren

Terug
Bovenaan