1 september, weer een maandje dichterbij!

Zo ladies,

1 september vandaag; weer een maandje dichterbij de geboorte van onze kindjes...

vandaag weer een flinke spuugochtend; dus ik ben weer heel "sunny"... houdt dit nog een keer op zeg?!?!?! AAAAAHHHHH.... maar goed... ik mag van mezelf nu lummelen in m'n Anita-pak tot 1100 uur... moet vanmiddag werken dus moet wel opgeknapt zijn..... dus ik ga nog even mee Tweenies kijken met m'n zoon...

liefs,
sunny

Hoi hoi,

Dat is niet handig dat je nu nog spuugt.
Erg vervelend, maar ja je doet er niets aan.
Het is zo weer januari, en het is voor een goed doel hé.
Ja en dat zegt dan iemand tegen je die zelf nergens last van heeft. Weet gelukkig niet wat het is.
Maar meen het echt hoop dat het snel over gaat.

Groetjes Rianne

Dag lieve Rianne,

dank je wel voor je aanmoedigend bericht.. ik heb me nog 2x in het rond gespuugd na plaatsing van het bericht. Heb me om 1200 uur flink gewassen en tanden gepoetst en moest om half 2 beginnen met werken. En daar knapte ik wel van op; even eruit, niet over nadenken..

vandaag nieuwe poging... haha... inderdaad nog maar 4 maandjes en 2 weken en dan is het over... in ieder geval bedankt voor het meeleven; met de 1e heb ik tot 9 maanden regelmatig gespuugd. Dus zal er nu ook wel mee gezegend zijn...

Liefs
sunny

He wat vervelend dat dat overgeven nog niet over is. En iedereen maar zeggen dat het met een week of 13 wel voorbij is. Hang je daar nog boven zo'n emmertje... Sterkte meid.

En inderdaad: weer een maande verder.

Ja das wel heel erg lekker he een maandje verder! Maar ooo dat spugen, word r weer even gek van nu weer 2 dagen achter elkaar! Vanmorgen stond ik voor over in de voorraadkast en kon de wc niet halen, spuugde zo heel de gang onder! Zie het dan weer eens op te ruimen! GRRR het bleef eruit lopen! Het grappige is dat Senne lief van nog geen 2,5 me na doet! Gaat hij boven de wcpot staan en zeg moet even spugen! Staat ie in de wcpot de tuffen! :D Wat ze al niet meekrijgen ervan he! Vanmorgen ging ie me troosten zo lief, nee mama hoeft niet huilen zo beter!! Dan smelt je toch weer!

Liefs Janne

Inderdaad ja, Tom doet ook alles na... ook op de peuterspeelzaal... maar Tom denkt nu ook dat de baby er zo uitkomt... dan doet mam zo van; "roggel kuch kuch.. en dan komt baby uit de mond".....

tja... zou ook wel kunnen... alleen is mijn mond ook niet zo groot... haha... stel je voor dat ze daar met een vacuumpomp op aanvallen... aaAaaaaahhhhh..... je leest het alweer; fantasie neemt weer met rasse schreden de overhand...

is je gangetje al weer zuurvrij...? Beter voor je bezoek; of ze zijn zo weer weg... kan ook lekker zijn.. hihi....

XXX

Terug
Bovenaan