1 slaapje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Marissa slaapt sinds een dag of 4 opeens tussen de 3,5 en 4 uur tussen de middag. Hiervoor sliep ze twee keer 1.5 uur. Slapen jullie kindjes 1 of 2 keer? en hoe langs slapen ze dan? Marissa is nu in ieder geval echt over naar 1 lange slaap.

groetjes Linda, mv Marissa over 5 dagen 1

Daantje sliep eerst ook twee keer per dag: tussen 9 en kwart over 10 en tussen 12 en 14 uur. Maar dat is sinds een tijdje alleen nog maar tussen 12 en 14 uur/ 14:30 uur. Soms als ze heel erg moe is, slaapt ze door tot half 4.

Er verandert nu toch best wel veel vind ik. Ze eet minder dan eerst, maar dat is normaal volgens het cb. Het eerste jaar groeien ze veel meer qua gewicht dan de jaren daarop. Ik ben benieuwd wat ons nog allemaal te wachten staat met die kleine meid van ons!

groetjes, Linda

P.s: Daantje is nu 78 cm en weegt 10.540 gram.

Hoi hoi,

Justin slaapt sinds een paar weken nog maar een keer. En dan van 12.30 uur tot ongeveer 15.30 uur. Dus gemiddeld wel zo'n 3 uur achter elkaar. Soms slaapt iets minder.

groetjes mirjam

hoi,
ook Sarah slaapt nog maar 1 keer sinds een paar weken.
Ze slaapt nu vanaf 12:00 tot ongeveer 14:00 / 14:30.
De dagen dat ik werk en ze dus 's ochtends naar het kinderdagverblijf gaat, slaapt ze wat later, dan van 14:00 tot een uur of 16:00 maar dat zijn echt zware dagen voor haar. Eigenlijk is ze dan al eerder aan slapen toe, maar dat komt er dan niet van door alle afleiding.
's Avonds ligt ze er overgens rond 19:00 uur in en slaapt ze tot 7 uur 's ochtends (met de nodige onderbrekingen).

Tamar & Sarah (16-07-2007)

Terug
Bovenaan